پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۲۰۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران با تذکر به وزارت راه و شهرسازی درخصوص مشکل تامین مسکن افراد کم درآمد تاکید کرد: وزارت مسکن می تواند بر پایه بازآفرینی شهری و نوسازی بافت فرسوده در قالب مسکن مهر، این شهروندان را بدون دامن زدن به حاشیه نشینی مدرن سامان دهی کند.
حاشیه‌نشینی مدرن در پی گرانی مسکنشعارسال: مجید فراهانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه مسکن یکی از مهمترین نیازهای اساسی خانواده‌هاست گفت: متاسفانه رشد نسبت شاخص قیمت خانه به درآمد، طی چند دهه اخیر سرسام آور شده و سبب بروز مشکلات فراوان شده است.

او با بیان اینکه رشد نسبت شاخص قیمت خانه به درآمد، در مورد اقشار بسیار کم درآمد ایران به عددی بالای 30 رسیده است، گفت: به عبارت بهتر اقشار کم درآمد ایران یک سوم اقشار کم درآمد کشورهای توسعه یافته ، شانس خانه دار شدن دارند و این در حالی است که وزارت مسکن می تواند بر پایه بازآفرینی شهری و نوسازی بافت فرسوده در قالب مسکن مهر، این شهروندان را بدون دامن زدن به حاشیه نشینی مدرن سامان دهی کند.

فراهانی افزود: به وزارت راه و شهرسازی در خصوص تامین مسکن مورد نیاز اقشار طبقه متوسط و کم درآمد تذکر می دهم و همچنین باید تاب آوری شهر در برابر زلزله و ... تقویت شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ، تاریخ انتشار: 11 شهریور 1397 ، کدخبر: 801464 ، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
0
0
ا.ف75
واقعا تا چه اندازه مردم ایران تاب اوری دارن! هیچ جوره کم نمیارن!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
یعنی واقعا نباید کاری بکنیم این وضعیت اعصاب همه رو بهم ریخته
س.ق76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
فقط خداکنه این مسکن مهر ها مثل همونایی که تو کرمانشاه به راحتی فروریخت نباشن.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین