پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۳۱۷
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۰
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: طی دو سال اخیر در حوزه املاک مجموعه سوابق یک صدساله پرونده‌ها به مقدار 480 میلیون برگ را اسکن کردیم.

شعارسال: احمد تویسرکانی امروز در جلسه شورای اداری سیرجان اظهار داشت: معاملات و اسناد عادی در بخش املاک، اراضی و خودرو دارای عوارض و آسیب‌های فراوان است و زمینه پرونده‌های زیادی در تبت احوال یا مراجع قضایی می‌شود.

وی اظهار کرد: در ابلاغ سیاست‌های برنامه ششم توسعه بحث توسعه ثبت رسمی است و هرچه معاملات عادی اعم از املاک، اراضی و خودرو به این صورت معامله شود پرونده‌سازی‌ها و بی‌نظمی‌ها بیشتر خواهد بود و معامله‌گران هم دچار آسیب و ضررهای فراوان می‌شوند.

معاون قوه قضائیه شفاف‌سازی املاک و پرونده‌های سازمان را اولویت کاری خود عنوان کرد و گفت: طی دو سال اخیر در حوزه املاک مجموعه سوابق یک صدساله پرونده‌ها به مقدار 480 میلیون برگ را اسکن کردیم و در استان کرمان و شهرستان سیرجان پرونده‌های تا 80 سال پیش را برای بایگانی اسکن کرده‌ایم و 20 درصد باقیمانده در حال انجام است که تا دو ماه آینده به اتمام می‌رسند.

وی پروژه‌های استان کرمان و سیرجان را از نظر تجهیزات و اتصال به شبکه فیبر نوری مطلوب دانست و گفت: با پایان گرفتن تصویربرداری از سوابق املاک شهرستان، خدمت‌رسانی بهتر خواهد بود.

ظرفیت‌های کشور برای مقابله با دشمن کافیست

معاون قوه قضائیه سیرجان را قطب اقتصادی و صنعتی کشور و استان عنوان کرد و افزود: ما امروز در وضعیت بسیار حساسی در برهه‌ای از تاریخ قرار گرفتیم که دشمن با تمام توان به میدان آمده و با هجمه‌های فرهنگی و اقتصادی می‌خواهد فاصله و شکاف بین مردم ایجاد کند.

تویسرکانی گفت: این دشمن هیچ چیز را برای ایجاد ناامیدی و تردید در میان مردم کم نگذاشته ولی خوشبختانه کشور ما ظرفیت‌های عظیمی در بخش‌های مختلف دارد و منابع خدادادی و انسانی ارزشمندی داریم که باید در قالب مدیریت کارآمد به آنها توجه شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ظرفیت‌ها را برای مقابله با دشمن کافی دانست و گفت: نباید سرمایه‌های کشور هدر رود و مدیریت کارآمد باید نیرویی موثر باشد و از ظرفیت‌ها بهره بگیریم تا از سدهایی که دشمن جلو ما ایجاد کرده عبور کنیم و از فرصت‌سوزی بپرهیزیم و افزایش بهره‌وری را در همه زمینه‌ها داشته باشیم.

وی مردم را پشتیبان نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: مسئولیت ما بسیار سنگین و لازم است مردم خدمتگزاری ما را احساس کنند نیازمند راهکارها و روش‌های موثر برای خدمت بیشتر هستیم و با برنامه‌ریزی دقیق و همت و جدیت مشکلات را از پیش رو بردا

افتتاح ساختمان تبت املاک سیرجان توسط معاون قوه قضائیه کشور

طی مراسمی امروز با حضور معاون قوه قضائیه کشور و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ساختمان جدید اداره ثبت اسناد و املاک سیرجان به بهره‌برداری رسید.

رضا طالبی‌زاده مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: این ساختمان با زیربنای یک‌هزار و632 مترمربع و در عرصه 4 هزار و 880 مترمربع با هزینه 31 میلیارد و 475 میلیون ریال از اعتبارات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور طی مدت 20 ماه به اتمام رسیده است.

تویسرکانی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این مراسم گفت: این ساختمان موجب تمرکز خدمت رسانی به مردم می‌شود و ما به عنوان خدمتگزار مردم تلاش می‌کنیم.

وی افزود: ساختمان هدف نیست بلکه ابزاری است که باید در جهت خدمت‌رسانی بیشتراز آن استفاده شود و نگاهمان بیشتر به خدمت باشد.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس کرمان، تاریخ انتشار: 10 شهریور 1397 ، کدخبر: 13970610000816، www.kerman.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین