پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۵۳۳۲۶
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: از مجموع 960میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده برای تعاونی های روستایی و عشایری این استان تاکنون 750میلیارد ریال به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است

شعارسال:مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: از مجموع 960میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده برای تعاونی های روستایی و عشایری این استان تاکنون 750میلیارد ریال به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

حمید رضا پناه روز شنبه به مناسبت هفته تعاون افزود:تشکیل تعاونی های جدید از رویکرد دولت تدبیر و امید است که در این راستا 126 تعاونی روستایی در بخش گردشگری، کشاورزی، صنعت و خدمات در این استان فعال شده است.
وی اظهارداشت: طرح روستا تعاون در راستای تولید، اشتغال مناطق روستایی، انجام کار مشارکتی و جهت دهی سرمایه های سرگردان آنها در مسیر توسعه اقتصادی اجرا می شود.
دبیرکارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان بوشهر گفت: طرح روستا تعاون در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حمایت از تولید و اشتغال برای پیاده سازی برنامه اشتغال فراگیر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استفاده بهینه از ظرفیتها و توانایی های اجرایی بخش تعاون در روستا اجرا می شود.
پناه گفت: طرح روستا تعاون در روستاهای بالای 50 خانوار، دارای طرح هادی و دارای ضریب مشارکت پذیری بالا باهدف استفاده از ظرفیت تعاونیها در شناسایی و بهره برداری از ظرفیت روستاها، ارتقای منزلت اجتماعی روستائیان، جایگاه روستاها در اقتصاد ملی و ایجاد مسیر لازم برای شکوفایی و توسعه عدالت محور روستاها اجرا می شود.
وی برضرورت همکاری روستائیان، دهیان و فرمانداری ها در اجرای طرح روستا تعاون و تقویت روحیه مشارکت در روستاها تاکید کرد و گفت: اجرای این طرح نقش موثری در توسعه و توانمند سازی تعاونی های روستایی، رونق اقتصادی، مشارکت سازمان یافته و کارآفرینی اقتصادی روستائیان در قالب مشارکت گروهی دارد.
در استان بوشهر 3هزار و 19 تعاونی فعال و در دست اجرا در بخش های خدمات، کشاورزی و صنعت دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار10شهریور 97، کد خبر: 83018557، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین