پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۹۴۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۵
دکتر حسین شیرزاد، مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از همکاری این سازمان با شورای ملی زعفران برای توسعه تکنولوژی تولید و زنجیره ارزش زعفران خبر داد.


شعارسال: دکتر حسین شیرزاد در نشست با علی شریعتی مقدم عضو هیئت رئیسه شورای ملی زعفران و رییس گروه بین المللی نوین زعفران ضمن اشاره به اینکه زعفران یا طلای سرخ یکی از محصولات کهن و استراتژیک ایران می باشد،به منظور حمایت از تولید کنندگان این محصول و در راستای بهبود توسعه کشاورزی و رشد اقتصاد غیر نفتی، حول محور های زیر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار،دو طرف برای تحقق چشم انداز های راهبردی مشترک در زمینه های افزایش میزان مشارکت و توسعه شبکه های روستایی و زمینه سازی برای ایجاد تعاونی های روستایی و کشاورزی و جمعی در روستا های هدف تولید کننده زعفران و همچنین امنیت شغلی و تثبیت اشتغال پایدار و توسعه اشتغال در حوزه زعفران به توافق رسیدند.

علاوه بر این،دو طرف برای همکاری های متقابل در خصوص استفاده از تسهیلات اشتغال زایی برای زعفرانکاران،توسعه زنجیره ارزش زعفران و بوجود آوردن چارچوب الگویی ثمربخش و ارزش آفرین برای دیگر فعالین بازار زعفران توافق کردند.

توسعه تکنولوژی تولید،برداشت و خشک کردن بهداشتی زعفران،افزایش کمی و کیفی و افزایش استاندارد های تولید زعفران،راه اندازی بازار آتی زعفران در بورس کالا،تقویت مکانیزم های بورسی در تجارت محصول زعفران و همچنین تقویت ساز و کار سپرده کالایی در بازار بورسی زعفران از دیگر توافقات سازمان مرکزی تعاون روستایی با شورای ملی رعفران بوده است.

در این دیدار،دو طرف تفاهم کردند تا به منظور پایش موضوعات مورد علاقه و رفع چالش های فرآ روی خود، جلسات منظمی در سطوح مدیران و کارشناسان بین شورای ملی زعفران و مدیران سازمان مرکزی تعاون روستایی داشته باشند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت وزارت جهاد کشاورزی ، تاریخ انتشار 31 اردیبهشت 97 ، maj.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
0
چرا باید از این ذخیره بی نهایت سود بخش نهایت استاده رو نبریم تو ایران؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین