پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۵۵۷
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
در دیدار سفیر فنلاند درتهران با مدیرکل دفتر امور بین‌الملل و سازمان‌های تخصصی که در وزارت جهادکشاورزی صورت پذیرفت، دو طرف بر گسترش روابط دو کشوردر بخش کشاورزی تاکید کردند. دراین دیدار، نمایندگان دو کشورموافقت خود را برای همکاری در زمینه‌های مورد علاقه از جمله ماشین‌آلات کشاورزی، شیلات، بذر، جنگل، مدیریت آب و آموزش و تحقیقات اعلام کردند.

شعار سال: در دیدار سفیر فنلاند درتهران با مدیرکل دفتر امور بین‌الملل و سازمان‌های تخصصی که در وزارت جهادکشاورزی صورت پذیرفت، دو طرف بر گسترش روابط دو کشوردر بخش کشاورزی تاکید کردند. دراین دیدار، نمایندگان دو کشورموافقت خود را برای همکاری در زمینه‌های مورد علاقه از جمله ماشین‌آلات کشاورزی، شیلات، بذر، جنگل، مدیریت آب و آموزش و تحقیقات اعلام کردند.

در این دیدار، همکاری بین شرکت‌های خصوصی دو کشور نیز مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد شرایط آشنایی شرکت‌های خصوصی ایران و فنلاند بیش از پیش مورد پیگیری قرار گیرد. همچنین در این دیدار مقرر شد، سند همکاری‌های جامع کشاورزی بین دو کشور ایران و فنلاند که نهایی شده است در آینده نزدیک به امضا برسد.

تدوین سند تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک دو کشور در زمینه بهداشت دامی و قرنطینه نیز در این دیدار مورد تایید قرار گرفت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد ، تاریخ انتشار 9 خرداد 97، کدمطلب:۳۳۹۴۶۸۳، www.donya-e-eqtesad.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین