پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۵۴۸۳۶
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵
گراوند با بیان اینکه پس از شش سال کشتی‌‌های حامل کالاهای اساسی در بندر بوشهر پهلو گرفت گفت: کشتی 10 هزار تنی حامل برنج در بندر بوشهر تخلیه شد و اکنون کشتی دوم با ظرفیت 15 هزار تن در اسکله بندر بوشهر پهلوگرفته و کشتی سوم حامل کالاهای اساسی برای تخلیه در بندر بوشهر در راه است.
شعارسال: استاندار بوشهر با بیان اینکه تاکنون ۲ کشتی حامل کالای اساسی در اسکله بندر بوشهر پهلو گرفته است گفت: سومین کشتی حامل کالای اساسی برای تخلیه به‌زودی در بندر بوشهر پهلو می‌گیرد.
 
عبدالکریم گراوند بعدازظهر امروز در نشست مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی استان بوشهر با حضور معاون وزیر کشور با تسلیت شهادت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش  و قدردانی از اقدام سپاه پاسداران در شکست ابهت آمریکا در منطقه اظهار داشت: سپاه پاسداران مقتدرانه و به موقع پاسخ لازم را به سران خبیث آمریکا داد.
 
وی با بیان اینکه آمریکا با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌های استکباری در تلاش هستند عملیات پرافتخار سپاه پاسداران را کم رنگ جلوه دهند خاطر نشان کرد: نظام اسلامی ایران بدون اینکه نگاه کند طرف مقابلش آمریکا است و آنرا مورد هدف موشک قرار می‌دهد که کار کمی نبود.
 
استاندار بوشهر اقدام سپاه پاسداران را افتخار نظام اسلامی و ملت ایران دانست و تاکید کرد: پایگاه‌های آمریکا که در عراق مورد اصابت موشک در عملیات سپاه پاسداران قرار گرفت کار بزرگی محسوب و از اقدام سپاه قدردانی می‌شود.
 
گراوند با قدردانی از تلاش معاون اقتصادی وزیر کشور که در سه روز تمام شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر را مورد بررسی قرار داد افزود: از روحیه جهادی معاون وزیر کشور در راستای تحقق شعار رونق تولید قدردانی می‌شود.
 
وی، با اشاره به اینکه همه این تلاش‌ها در راستای رفع مشکلات تولیدکندگان و فعالان اقتصادی و تولیدی است خاطر نشان کرد: نگاه وزیر کشور برای رونق تولید و بهبود معیشت مردم ساحل نشین و مرزی کشور ستودنی است.
 
استاندار بوشهر از کاهش نرخ بیکاری در استان خبر داد و بیان کرد: نرخ بیکاری استان بوشهر در فصول گذشته بالای 10 درصد بود که بر اساس اعلام مرکز آمار ایران اکنون به 9.4 درصد کاهش یافته است.
 
گراوند با اشاره به ظرفیت‌های مهم استان بوشهر تاکید کرد: کاهش نرخ بیکاری در استان بوشهر به ظرفیت دریا و اقتصاد دریا برمی‌گردد  ولی حوزه صنعت که استان بوشهر پایتخت انرژی کشور مطرح شده تاثیری در کاهش نرخ بیکاری استان نداشته است.
 
وی، با تاکید بر تسریع در اجرای شهرک شیلاتی رود شور بیان کرد: اگر این شهرک تکمیل و راه‌اندازی شود نقش مهم و تاثیرگذاری در اشتغال، اقتصاد و صادرات استان بوشهر دارد و تحول مهمی در این عرصه ایجاد می‌کند.
 
استاندار بوشهر با اشاره به نگاه جهادی وزیر کشور در ابلاغ تکلیف 7 گانه به فرمانداران بیان کرد:پیام ابلاغ  این  تکالیف این است که فرمانداران با همه مشغله و گرفتاری‌های کاری، باید زندگی و معیشت مردم را فراموش نکنند.
 
گراوند با بیان اینکه پس از شش سال کشتی‌‌های حامل کالاهای اساسی در بندر بوشهر پهلو گرفت گفت: کشتی 10 هزار تنی حامل برنج در بندر بوشهر تخلیه شد و اکنون کشتی دوم با ظرفیت 15 هزار تن در اسکله بندر بوشهر پهلوگرفته و کشتی سوم حامل کالاهای اساسی برای تخلیه در بندر بوشهر در راه است.
 
وی، با تاکید بر فراهم شدن زیرساخت‌های لازم بندری برای پهلوگیری کشتی‌‌های با ظرفیت بالای 50 هزار تن در بندر بوشهر تصریح کرد: اگر روزی کشتی‌های 50 هزار تنی در بندر بوشهر پهلو بگیرد آن زمان رونق اقتصادی و  اشتغال محقق می‌شود.
 
استاندار بوشهر، این استان را پایتخت انرژی کشور دانست و بیان کرد: با وجود مجتمع‌ پتروشیمی متعدد در استان بوشهر ولی منابع مالی این واحدهای صنعتی متعلق به استان بوشهر نیست که گردش مالی آنها حق طبیعی استان بوشهر است که نظام بانکی توان بیشتری پیدا کند تا در مسیر توسعه استان قرار بگیرد.
 
گراوند با تاکید بر همکاری برای مقابله با تهاجم ملخ‌های صحرایی تصریح کرد: اگر سازمان جهاد کشاورزی استان نگران کمک‌ اعتباری برای مبارزه با ملخ‌های صحرایی است 500 میلیون تومان برای افزایش آمادگی استان در این عرصه تخصیص می‌یابد.
 
وی با تاکید بر توجه به پروژه فاضلاب در شهرهای ساحلی گفت: اجرای طرح فاضلاب در شهرهای ساحلی از واجبات است که  تکمیل فاضلاب بوشهر در دستور کار قرار گرفته است.
 
استاندار بوشهربا بیان اینکه دولت توجه ویژه‌ای به ساحل نشینان دارد گفت: در راستای بهبود معیشت ساحل نشینان طرح‌های مهمی تدوین و عملیاتی شده  به‌گونه‌ای سوخت 80 درصد شناورهای استان بوشهر به صورت یارانه‌ای تامین می‌شود.
 
گراوند با بیان اینکه برای بهبود وضعیت معیشت ساحل نشینان در قالب کالای همراه ملوان طرح‌‌های لازم تدوین می‌شود افزود: وزارت کشور آماده دریافت پیشنهادات در راستای بهبود وضعیت ساحل نشینان و کالای همراه ملوان است.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازخبرگزاری تسنیم  ،تاریخ انتشار: 19  دی   1398،کدخبر:  2178681  ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین