پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۲۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۵
پنج طرح بهداشتی و درمانی در نخستین روز سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خراسان جنوبی در مرکز این استان افتتاح و عملیات اجرایی یک طرح دیگر آغاز شد.
شعارسال: سید حسن قاضی زاده هاشمی که امشب (چهارشنبه) وارد بیرجند شد، ساختمان شماره 2 دندانپزشکی با زیربنای 600 مترمربع و هزینه کرد 11 میلیارد و 400 میلیون ریال و سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند را با زیربنای 6 هزار مترمربع و هزینه کرد 90 میلیارد و 268 میلیون ریال افتتاح کرد.

مرکز یادگیری و آزمون های جامع الکترونیک، مرکز خدمات جامع اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی ولیعصر (عج) بیرجند از دیگر طرح هایی است که با حضور وزیر بهداشت، استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان در بیرجند به بهره برداری رسید.

مرکز یادگیری و آزمون های جامع الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سطح کشور منحصر به فرد بوده و 100 دستگاه یارانه در این مرکز فراهم شده است.

مرکز خدمات اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی که با سرمایه گذاری یک میلیارد و 500 میلیون تومان با حضور وزیر بهداشت در بیرجند افتتاح شد، می تواند مورد استفاده اساتید و دانشجویان سراسر استان قرار گیرد.

همچنین با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عملیات اجرایی ساختمان شماره یک دندانپزشکی بیرجند آغاز شد.

دکتر قاضی زاده هاشمی فردا (پنجشنبه) در دومین روز سفر به خراسان جنوبی برای افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان شهدا، مرکز غربالگری سرطان، مرکز جامع تصویربرداری بیمارستان با مجهز شدن به سی تی اسکن جدید، مرکز همراهی بیماران و سالن اجتماعات بزرگمهر بیمارستان شهدا به شهرستان قاینات سفر می کند.

آغاز عملیات اجرایی بیمارستان دوم قاین از دیگر طرح هایی است که در سفر 2 روزه وزیر بهداشت به استان برنامه ریزی شده است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مهمترین طرح این سفر افتتاح اورژانس بیمارستان شهید چمران فردوس است که با حضور وزیر بهداشت اورژانس جدید شامل چهار اتاق عمل مجهز، بخش های زایشگاه، LDR، NICU و ICU به بهره برداری می رسد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیش از این 6 سفر دیگر به خراسان جنوبی داشته است که در این مدت طرح های بهداشتی، درمانی و آموزشی زیادی به بهره برداری رسیده یا اعتبار موردنیاز برخی طرح ها تامین شده است.

استان مرزی خراسان جنوبی با مساحت 151 هزار و 193 کیلومتر مربع براساس سرشماری سال 1395حدود 800 هزار نفر جمعیت دارد.

خراسان جنوبی دارای 13 بیمارستان در 11 شهرستان است که با 950 تخت بیمارستانی فعال به بیماران خدمات دهی می کنند.

15 طرح بهداشتی، درمانی و آموزشی در هفتمین سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خراسان جنوبی افتتاح و عملیات احرایی 2 طرح دیگر آغاز می شود. مجموع سرمایه گذاری این طرح ها 40 میلیارد تومان اعلام شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 14 شهریور 1397 ، کدخبر: 83024292 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
ا.ف75
واقعا اگر بتونیم در زمینه درمان حداقل خیال مردم خودمون رو راحت کنیم بی نظیره!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
امیدوارم این طرح های درمانی به سرانجام برسه و گسترش پیدا کنه
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین