پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۵۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۸
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در قالب اجرای طرح تحول نظام سلامت در طول دولت تدبیر و امید 110 هزار تخت بیمارستانی در کشور بازسازی و احداث شده است.

شعارسال: قاسم جان بابایی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مراکز درمانی استان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: از این شمار 24 هزار تخت ساخته و 80 هزار تخت بیمارستانی نیز بازسازی شده است.

وی بیان کرد: افزون بر این 40 بیمارستان نیز در دست احداث است و اگر تامین منابع آنها با مشکل روبه رو نشود تا پایان سال به تدریج این بیمارستانها افتتاح و تخت های بیشتری به مجموع تخت های بیمارستانی موجود اضافه می شود.

جان بابایی در خصوص اورژانس های بیمارستانی گفت: براساس برنامه ریزی ها 180 اورژانس بیمارستانی باید در قالب طرح تحول در کشور راه اندازی می شد که تاکنون بیش از120 اورژانس بیمارستانی راه اندازی و مابقی تا پایان سال تاسیس و مردم می توانند از خدمات آنها بهره مند شوند.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص فعالیت کلینیک های ویژه افزود: 90 درصد مردم از خدمات سرپایی کلینیک ویژه استفاده می کنند برهمین اساس در قالب طرح تحول نظام سلامت احداث 249 کلینیک ویژه در دستور کار است.

وی یادآور شد: با گذشت بیش از پنج سال از دولت تدبیر و امید تاکنون 140کلینیک مورد بهره برداری و مابقی تا اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد .

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: احداث و تقویت مرکز بیماران خاص از اولویتهای این وزارتخانه است که از مجموع 90 مرکز پیش بینی شده تا پایان شهریور امسال 65 مرکز جامع بیمارستان خاص به بهره برداری و مابقی تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 18مرداد1397، کدخبر: 82996039: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
0
ا.ف75
انقدر در زمینه بهداشت و درمان ما تو استان های مختلف امکاناتمون کمه که حد نداره و این تخت ها زیاد جبرانش نمیکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین