پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۴۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده قرارداد حامی البسه تیم ملی هنوز نهایی نشده در حالی که روز 11 شهریور خبر از عقد قرارداد نهایی با شرکت آل اشپرت داده بود.

شعار سال: تمرین امروز و روز گذشته تیم ملی در شراطی برگزار شد که ملی پوشان از لباس آدیداس برای حضور در تمرینات استفاده کردند البته پژمان منتظری، مهدی طارمی و ووریا غفوری روز گذشته در نشست خبری با لباس‌های شرکت آل اشپرت در سالن کنفرانس مرکز ملی فوتبال حاضر شدند.

بعد از اینکه کی روش امروز بعد از چند روز حضور با لباس شخصی با لباس شرکت آدیداس در ورزشگاه آزادی حاضر شد سایت فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای را در خصوص البسه تیم ملی منتشر کرد.

در اطلاعیه سایت فدراسیون آمده است:قرارداد تیم ملی فوتبال برای البسه نهایی نشده است

از آنجایی که فرآیند مناقصه البسه تیم ملی هنوز به اتمام نرسیده و تا زمانی که فدراسیون به یک توافق نهایی با یکی از برندهای معتبر در این زمینه برسد و از سوی دیگر با توجه به اینکه در حال حاضر اقلامی که در این بخش در دسترس فدراسیون فوتبال است و به اندازه کافی در محل ذخیره البسه موجود می باشد، تصمیم فدراسیون بر این شده است که از تمامی اقلامی که در حال حاضر در اختیار فدراسیون قرار دارد و از سرمایه موجود در زمان و مکان مناسب استفاده شود. بدیهی است تا زمان مشخص شدن اسپانسر تیم ملی در زمینه البسه و تصمیم گیری نهایی در این خصوص و به دلیل دفاع و حفاظت از منابع فنی و مالی تیم ملی فوتبال کشورمان از محل ذخیره البسه موجود استفاده خواهد شد.

 انتشار چنین اطلاعیه‌ای از سوی فدراسیون فوتبال بعید است زیرا سایت فدراسیون فوتبال در تاریخ 11 شهریور در خبری رسمی اعلام کرد که قرارداد برند البسه تیم ملی نهایی شده است! اتفاقا تیتر این خبر با عنوان«توافق نهایی با شرکت آلشپرت/آماده شدن طرح منحصر به فرد یوزها برای جام ملت ها»در سایت فدراسیون درج شده است و اگر قرارداد امضا نشده چرا از کلمه نهایی در خبر روز 11 شهریور استفاده کرده است.

به نظر می‌رسد این روزها روابط بین کارلوس کی‌روش و شرکت آل‌اشپرت مجدداد تیره و تار شده که فدراسیون فوتبال در نهایت مجبور شد چنین اطلاعیه‌ای صادر کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 16 شهریور 97، کدمطلب: 13970616000375، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
ا.ف75
واقعا کار تیم ملی هم همیشه تو هر زمینه ایش دارای ابهام بوده! شفافیت در ورزش واقعا به رویا تبدیل شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
یعنی بستن قرارداد اونم برای لباس ورزشکارا باید اینقدر حاشیه داشته باشه
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین