پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۲۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۴
روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه هوادارن تیم ملی ایران برای خرید لباس تیم ملی باید به فدراسیون فوتبال بروند.

شعار سال: ماجراهای لباس تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸به سریالی نه چندان جذاب تبدیل شده است.

لباس تیم ملی در فروشگاه‌های آدیداس موجود نیست!+ عکس

پس از حاشیه های فراوانی که پیش از رونمایی از این لباس وجود داشت و انتقاداتی که درباره عدم استفاده از ظرفیت درآمدزایی از فروش لباس تیم ملی متوجه فدراسیون فوتبال بود، حالا کمپانی آدیداس در اطلاعیه ای اعلام کرده که هواداران تیم ملی ایران برای خرید لباس جام جهانی این تیم باید به فدراسیون فوتبال مراجعه کنند. اما چرا این لباس در نمایندگی های فروش آدیداس عرضه نمی شود؟

ماجرا از این قرار است که در حالت عادی اگر شما به فروشگاههای آدیداس مراجعه کنید و پیراهن آدیداس سفید کد CE1717 را مطالبه کنید، لباسی که دریافت می کنید، لباس تیم ملی بدون لوگوی فدراسیون فوتبال و آواتار یوپا بر روی آن است. لباسی که از سوی فدراسیون ارائه می شود اما همان لباس با لوگوی فدراسیون و تصویر یوپا است. در حقیقت چون لباسی برای تیم ملی از سوی آدیداس طراحی نشده است و ما تنها یکی از لباس های طراحی شده و ساده این کمپانی را برای تیم ملی خریداری کرده ایم این اتفاق رخ داده است.

فدراسیون فوتبال احتمالا مثل سال های گذشته لباس های هواداری برای توزیع در میان هواداران تیم ملی در روسیه آماده می کند که آدیداس نیستند و تنها یک تی شرت سفید شاید با تصویر پرچم ایران یا نمادی از ایران باشند و خبری از خرید لباس تیم ملی در روسیه نیست.

نکته دیگری که درباره این موضوع وجود دارد این است که مشخص نیست فدراسیون بالاخره چه زمانی می خواهد فروش لباس های تیم ملی را آغاز کند. از امروز یک هفته دیگر تا آغاز جام جهانی فرصت داریم و مسافران روسیه همین روزها راهی این کشور می شوند و اگر بخواهند لباس تیم ملی را داشته باشند باید زودتر این خرید را انجام بدهند. این در حالی است که فدراسیون فوتبال کشوری مثل نیجریه در فاصله ده روز مانده به جام جهانی تعداد ۳میلیون پیراهن ۸۵دلاری تیم ملی اش را که طراحی کمپانی نایک است به هوادارانش فروخته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری گسترش ، تاریخ انتشار 17خرداد 97، کدمطلب:33271، www.gostaresh.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
0
0
واقعا باعث تاسف است که این خبر هارا میشنویم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین