پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۳۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اقدامی عجیب نامه ای به وزیر ورزش نوشتند و خواهان پیگیری لیست تیم ملی و ایجاد تغییرات در آن شدند!

شعار سال: با اینکه تیم ملی فوتبال در اردوی آماده سازی قبل از جام جهانی حضور دارد و کارلوس کی روش تقریبا بازیکنانش را برای حضور در ترکیب تیم ملی مشخص کرده، 30 نفر از نمایندگان مجلس در اقدامی عجیب خواهان ایجاد تغییر در لیست تیم ملی شده اند!


این نمایندگان نسبت به خط خوردن وریا غفوری و سیدجلال حسینی انتقاد داشتند و از چند روز قبل مخالفت خود را اعلام کرده بودند. حالا نیز در نامه ای به وزیر ورزش خواهان ایجاد تغییر در لیست تیم ملی شده اند.


حسن زمانی، مشاور رییس مجلس شورای اسلامی در این خصوص گفت: «حدود ۳۰ نماینده مجلس به آقای سلطانی فر نامه زده اند و خواهان تغییر در لیست تیم ملی هستند.کی روش باید بپذیرد که اشتباه کرده است. او علامه دهر نیست. چهار بازیکنی که خط خورده اند می توانستند در تیم ملی تاثیرگذار باشند. اگر تیم ملی نتیجه نگیرد کی روش باید پاسخگو باشد


مشاور رئیس مجلس در پایان حتی آینده کاری کارلوس کی روش را هم اعلام کرد و گفت: «دیگر بعد از جام جهانی شاهد حضور کی روش نخواهیم بود. فکر نمی کنم فدراسیون فوتبال دیگر زمینه کار با این مربی را داشته باشد!»


زمانی در حالی این حرف ها را بر زبان آورده که در هیات مدیره باشگاه استقلال هم عضویت دارد و شاید درست نباشد این صحبت ها را به عنوان فردی که در مجلس مشاور رییس است مطرح کند.


از این گذشته با وجود انتقادهایی که به لیست تیم ملی فوتبال برای جام جهانی مطرح شده بود، اما در همه جای دنیا انتخاب نفرات نهایی یک تیم فوتبال برای هر تورنمنتی بر عهده سرمربی است و او آزادانه می تواند هر بازیکنی که می خواهد را جذب کرده و به مسابقات ببرد. بی تردید در هیچ کشور دیگری نیز ارگان های مختلف با استفاده از لابی خود به سرمربی تیم ملی فشار نمی آورند که دو بازیکن را دعوت نکند یا یک نفر را خط بزند.


حالا اما نمایندگان مجلس که در انجام بسیاری از امور جاری و وظایف خود مانده اند، به هر علتی که شاید برای خودشان محترم باشد، به فکر فوتبال می افتند و برای سرمربی تیم ملی تعیین تکلیف می کنند. شاید جالب باشد که نمایندگان مجلس در سال های گذشته بر سر مسائل مهم فوتبال مثل موضوع حق پخش تلویزیونی و یا فسادهای موجود در فوتبال هیچ اقدام عملی انجام ندادند اما حالا به فکر اصلاح لیست تیم ملی برای جام جهانی با اضافه کردن دو بازیکن افتاده اند. آن هم زمانی که همه چیز مشخص شده و حتی تیم ملی دیگر به ایران برنمی گردد که تغییراتی در لیست ایجاد شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت ورزش سه، تاریخ 7 خرداد 97، کد مطلب: 1526833: www.varzesh3.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
0
0
کاش در کار های متخصص ورود نکنند و به کار خودشان مشغول باشند اعضای مجلس
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین