پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۷۶۵
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
نزدیک به سه هفته تا برگزاری بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی روسیه باقی مانده و از هم‌اکنون صف مشتاقان این بازی‌ها فشرده‌تر از گذشته است.

شعار سال: در لابه‌لای خبر‌هایی که در این‌باره منتشرشده، از مجلس هم خبر رسیده وزارت ورزش و جوانان برای هر بازی دو نماینده را به انتخاب بهارستان همراه تیم ملی خواهد کرد.

بنا به توافق وزارت ورزش با هیأت رئیسه مجلس قرار است به‌زودی شش نماینده برای رفتن به روسیه به وزارت ورزش معرفی شوند تا در هر بازی ایران بر سکوی حامیان تیم ملی کشورمان بنشینند. حالا قرار است کمیته سفرهای خارجی مجلس که مرکب است از امیر عبداللهیان مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس، بهروز نعمتی و محمد آشوری دو عضو هیأت رئیسه مجلس و علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون سیاست خارجی با همراهی فراکسیون ورزش مجلس، در این‌باره به قید قرعه، شش نماینده را از بین اعضای فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی برای حضور در جام جهانی روسیه انتخاب کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گیل خبر، تاریخ 14 خرداد 97، کد مطلب: 360907: www.gilkhabar.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین