پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۳۸۹۴
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
نماینده آباده از سفر به روسیه اعلام انصراف کرد و گفت: هر کسی می‌خواهد برای تماشای جام‌جهانی به روسیه برود با هزینه شخصی خود عازم مسکو شود.

شعار سال: رحیم زارع نماینده مردم آباده و رئیس کمیته فوتبال فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در واکنش به قرعه‌کشی انجام شده در مجلس برای اعزام هفت تن از نمایندگان به مسابقات جام جهانی و وجود نام وی در این لیست، اعلام کرد که از سفر به روسیه انصراف می‌دهم و هیچگاه از پول مردم به چنین سفری نخواهم رفت.

وی اضافه کرد: هیچ سفر خارجی در مجلس دهم نرفته‌ام و حتی آن روزی که معاونان وزیر ورزش و جوانان به مجلس آمدند به آنها اعلام کردم که از پول بیت‌المال کسی به سفر نرود زیرا این اقدام توجیهی ندارد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی با تأکید بر اینکه من بازی‌های جام‌جهانی را از منزل تماشا می‌کنم، تصریح کرد: از همکاران خود می‌خواهم این مسافرت (سفر نمایندگان مجلس به روسیه) را تشریف نبرند؛ عدم هزینه برای چنین کارهایی باعث می‌شود مبالغی پول جمع شده و به مردم اختصاص یابد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه هر کسی می‌خواهد برای تماشای جام‌جهانی به روسیه برود با هزینه شخصی خود عازم مسکو شود، گفت: بهتر است این پول برای مربیان و ‌آینده‌سازان فوتبال کشورمان هزینه شود و اگر قرار است کسی نیز عازم روسیه شود همین‌هایی باشند که فردای فوتبال ایران را رقم می‌زنند.

وی با بیان اینکه سفر سیاسیون به روسیه برای تماشای جام‌جهانی اقدام خوبی نیست، اظهار داشت: با توجه به وضعیت معیشتی مردم و اوضاع اقتصادی جامعه باید به جای سفر به روسیه به فکر اشتغال مردم باشیم؛ در چنین شرایطی سفر رفتن نمایندگان مجلس به روسیه توجیهی ندارد.

محمد اسماعیل سعیدی نماینده تبریز در مجلس هم اعلام کرده بود که برای تماشای جام جهانی به روسیه نخواهد رفت.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی تاکید کرده بود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و فشاری که به مردم می‌آید، انسان وجدانش قبول نمی‌کند که این مسائل را مشاهده کرده و آنگاه با پول بیت المال به مسکو برود، لذا بنده انصراف خودم را اعلام می‌کنم و برای جام جهانی را درصورت لزوم از خانه‌‌ام تماشا می‌کنم.

پیش‌تر در خبرها آمده بود 7 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار است به دعوت وزارت ورزش و جوانان برای تماشای جام جهانی عازم روسیه شوند4 عضو کمیسیون فرهنگی و 3 عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی مسافران پارلمان به روسیه خواهند بود.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد، تاکنون غلامرضا کاتب نماینده گرمسار (فراکسیون مستقلان ولایی)، پروانه سلحشوری نماینده تهران (فراکسیون امید) و محمدعلی وکیلی نماینده تهران (فراکسیون امید) و محمداسماعیل سعیدی نماینده تبریز (فراکسیون نمایندگان ولایی) از طرف کمیسیون فرهنگی به وزارت ورزش و جوانان معرفی شده‌اند.

رحیم زارع نماینده آباده (فراکسیون نمایندگان ولایی)، همایون یوسفی نماینده اهواز (فراکسیون امید) و علی اصغر یوسف‌نژاد نماینده ساری (فراکسیون امید) هم از طرف فراکسیون ورزش مجلس به وزارتخانه مذکور معرفی شده اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 16خرداد 97، کدمطلب: 13970316000178 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین