پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۴۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۹
رئیس کمیته سفرهای خارجی مجلس ضمن ابراز مخالفت با اعزام نمایندگان به مسابقات جام‌جهانی روسیه، گفت: هیچ نماینده‌ای به جام‌جهانی روسیه نمی‌رود.
شعارسال: بهروز نعمتی رئیس کمیته سفر‌های خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حواشی ایجاد شده پیرامون سفر تعدادی از نمایندگان مجلس به جام‌جهانی روسیه، گفت: مجلس برنامه‌ای برای اعزام هیچکدام از نمایندگان مجلس به جام‌جهانی روسیه ندارد.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ درخواستی از هیچکدام از کمیسیون‌ها و یا فراکسیون‌های مجلس برای اعزام نمایندگان به جام‌جهانی روسیه در کمیته سفر‌های خارجی ارسال نشده است، اظهار داشت: ما در کمیته سفر‌های خارجی مجلس هیچ تصمیمی برای اعزام نمایندگان به جام‌جهانی روسیه نداریم.

رئیس کمیته سفر‌های خارجی مجلس ضمن ابراز مخالفت با اعزام نمایندگان به مسابقات جام‌جهانی روسیه، گفت: شرایط اقتصادی و بودجه عمومی کشور طوری نیست که بشود با خرج‌های اضافی، بار مضاعف به آن تحمیل کرد.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی کشور باید به فکر حل مشکلات مردم باشیم و از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و مخارج اضافی نیز پرهیز شود، خواسته مردم و افکار عمومی نیز همین است  .

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی  فردا، تاریخ انتشار: 23خرداد 1397 ، کدخبر: 829109 ،www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
0
0
اگه مردم اعتراض نمی کردن که شماها از خداتون بود
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین