پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۵۵۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قیمت بالای خودرو و نوسانات شدید ارزی در روزهای گذشته ناشی از عدم شفافیت در اقتصاد کشور است گفت: ایران در حوزه‌های مختلف اقتصادی پتانسیل‌های خوبی دارد به شرطی که شفافیت در رئوس برنامه‌های دولت قرار گیرد.

شعار سال: علیم یارمحمدی با اشاره به اینکه شفاف نبودن اقتصاد ایران معضلات فراوانی را ایجاد کرده است گفت: عدم وجود آرامش در بازار ارز و نابسامانی این بازار یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که در سایه عدم شفافیت اقتصاد ایران ایجاد شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قیمت بالای خودرو نوسانات شدید ارزی در روزهای گذشته ناشی از عدم شفافیت در اقتصاد کشور است گفت: ایران در حوزه‌های مختلف اقتصادی پتانسیل‌های خوبی دارد که می‌توان از آنها به صورت بهینه استفاده کرد به شرطی شفافیت در رئوس برنامه‌های اقتصادی دولت قرار بگیرد.

وی افزود: در کشورهای توسعه یافته شفافیت در تمام امور حرف نخست را می‌زند به‌طوری که تمام دخل و خرج کشور در حوزه‌های مختلف اقتصاد کاملا برای مردم مشخص است ولی متاسفانه در اقتصاد ایران شاهد جابه‌جایی پول‌هایی هستیم که منشا تولد آنها مشخص نیست.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عدم شفافیت در عملکرد نهادهای اقتصادی کشور از بانک‌ها گرفته تا وزارتخانه‌های اقتصادی کاملا مشهود است و برای ایجاد شفافیت در اقتصاد ایران باید ساختارهای اقتصادی کشور به طور کل تغییر کنند.

یارمحمدی از حوادث شش ماه گذشته در اقتصاد ایران یاد کرد وگفت: در تمام حوزه‌های اقتصادی کشور از ارز گرفته تا واردات خودرو شاهد عدم شافیت هستیم به طوری که ارزهای دولتی به واردکنندگان داده شد اما مایحتاج اساسی مردم وارد نشد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه دولتمردان اقتصادی باید در برابر عملکرد خود نسبت به مردم پاسخ‌گو باشند افزود: به نظر من دولت در تخصیص ارزهای دولتی به منظور ورود کالاهای اساسی به کشور می‌توانست بهتر عمل کند که متاسفانه چنین اتفاقی رخ نداد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی، تاریخ انتشار 17 شهریور 97، کدمطلب: 431625، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
ا.ف75
دیگه برای این حرف ها یکمی دیر شده! الان باید به طور جهادی تر عمل کرد و فقط پی عمل کردن بود نه اینکه بخوایم از نو تئوری بدیم و تئوریسین باشیم! الان راستش رو بخواین کارگر ها برای کشورمون بیشتر ارزش دارن تا یه تئوریسین اتو کشیده! باید تلاش کرد و جنگید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
دقیقا شفافیت در برنامه ها دوت و اولویتهاش بخش بزرگی از مشکلات رو حل میکنه و سرعت میبخشه
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
ناشی از عدم شفافیت نیس ناشی از زیاده خواهی وپول خواری مسیولانه م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
ایران تو خیلی از حوزه های محختلف پتانسیل های خوبی داره به شرط اینک بهش توجه شه .. و شفافیت چیزی ک همه منتطرشن م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین