پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۵۶۶
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
کی تاک لیم، معاون دبیر کل سازمان ملل متحد و رئیس سازمان بین‌المللی دریانوردی گفت: ایران یکی از تأثیرگذارترین کشورهای عضو IMO است و از دولت ایران حمایت‌های بسیاری به IMO رسیده است به طوری که ایران در جهت اهداف سازمان بین‌المللی دریانوردی حرکت می‌کند.

شعارسال: «کی تاک لیم»، دبیر کل سازمان ملل متحد و رئیس سازمان بین‌المللی دریانوردی در مراسم هفتادمین سالگرد تأسیس سازمان بین‌المللی دریانوردی و مراسم روز جهانی دریانوردی که امروز ۱۷ شهریور با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیران سازمان بنادر و دریانوردی در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد گفت: برای مطرح کردن برخی مسائل در جشن هفتادمین سال تأسیس IMO در شهر تاریخی تهران حضور داریم و این اولین ملاقات من از کشور زیبای ایران است، دیروز عصربه برج میلاد رفتم و شاهد رفت و آمد پرانرژی مردم در خیابان‌ها هم بودم و از اینکه به این مراسم دعوت شدم از مسئولان ایرانی تشکر می‌کنم.

وی افزود: IMO از سازمان‌های تخصصی سازمان ملل متحد است که مسئولیت ایمنی، امنیت، تناسب زیست‌محیطی و پایداری کشتیرانی را برعهده دارد، وظیفه دیگر این سازمان تدوین، تصویب و ارتقای چارچوب قانونی برای کشتیرانی است.

کی تاک لیم همچنین با اشاره به سانحه سانچی گفت: حمایت ما در مراسم تأثیرگذار امروز برای یاد و خاطره درگذشتگان سانچی مشهود بود، از همکاری ارزنده دولت ایران درخصوص کمیته بررسی سانحه سانچی که به طور مشترک انجام شد تشکر می‌کنیم، امیدواریم بازماندگان از نظر اجتماعی تأمین باشند و جای خالی عزیزانشان را حس نکنند.

وی ادامه داد: من در اینجا به نمایندگی از IMO مراتب همدردی خود را با بازماندگان سانچی ابراز می‌دارم.

کی تاک لیم اضافه کرد: لازم می‌دانم که مراتب قدردانی خود را از دولت ایران و صنایع دریایی و سازمان دریانوردی به دلیل حمایت‌های فراوانشان از IMO اعلام کنم، ایران کشوری است که همواره در فعالیت‌های IMO شرکت می‌کند.

دبیر کل سازمان ملل متحد ادامه داد: IMO و کشورهای عضو باید در کنار هم باشند تا ثابت شود این سازمان می‌تواند به مردم جهان خدمت کند، من امروز با ویدئوهایی که از ابتدای مراسم مشاهده کردم دریافتم که ایران در جهت اهداف IMO حرکت می‌کند و نقشی قوی در فعالیت‌های IMO و منطقه خواهد داشت و می‌دانم که در سال ۲۰۲۱ ایران همچنان میزبان جشن بزرگ روز جهانی دریانوردی خواهد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 17 شهریور 1397 ، کد خبر: 750700 ، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین