پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۷۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
عضو شورای شهر کرمانشاه با انتقاد از وضعیت فعلی شورای شهر معتقد است، در این شرایط انحلال شورا به نفع شهر است.

شعارسال: رسول آزادی، با انتقاد از وضعیت فعلی شورای شهر کرمانشاه گفت: متاسفانه نمره قابل قبولی به شورای شهر فعلی که خودم نیز عضوی از آن هستم، نمی دهم.

وی افزود: در شورای شهر تصمیمات جمعی گرفته می‌شود و یک فرد یا دو فرد به تنهایی کاری از پیش نمی برد و من هم مثل خیلی از مردم از وضعیت شورای شهر کرمانشاه ناراضی هستم.

آزادی تصریح کرد: بارها در حضور بسیاری مسئولین گفته‌ام که ما خدمتگزار خوبی برای مردم نیستیم و به نظر من در این شراط انحلال شورا به نفع مردم و شهر است.

وی مشکلات فعلی شورای شهر را ناشی از ضعف قانون دانست و تصریح کرد: خرید و فروش رای در زمان رای گیری باید موجب رد صلاحیت کاندیداها شود، اما در قانون در صورت اثبات این جرم تنها جریمه 100 هزار تومانی لحاظ شده و سوال من از قانونگذاران این است که کجای این جریمه بازدارندگی دارد؟

عضو شورای شهر کرمانشاه افزود: از طرفی هنوز رای گیری ما به صورت دستی انجام می شود که امکان تخلف در آن بالاست و نتیجه این می شود که برخی کاندیداها به این شکل وارد شورای شهر می شوند و نتیجه می‌شود شورای فعلی که عملکرد آن را مشاهده می کنید.

آزادی به انحلال شورای شهر در دور سوم آن اشاره کرد وافزود: اگر آن دوره بابی می شد برای سلب عضویت افراد خاطی، الان شاهد این وضعیت در شورای شهر نبودیم.

این عضو شورای شهر در خصوص تاخیر در انتخاب شهردار گفت: یک سری افراد دنبال لابی گری هستند واینکه ازفردی که قرار است شهردار شود امتیاز بگیرند و این کار موجب تاخیر در انتخاب شهردار شده است.

وی در خصوص جلسه شب گذشته شورای شهر پیرامون انتخاب شهردار نیز گفت: مردم به بنده رای داده اند که به قانون تمکین کنم و این تکلیف ما است. اگر به دموکراسی اعتقاد داریم باید نظر اکثریت را حتی اگر مخالف نظر ما باشد و دلخوشی از آن نداشته باشیم، بپذیریم.

آزادی افزود: متاسفانه برخی عادت کرده‌اند به زور حرف خود را به کرسی بنشانند و این مخالفت دموکراسی است. وقتی نظر مخالف می شنویم باید به قانون تمکین کنیم، ترک جلسه معنی ندارد و رای و نظر باید رای و نظر اکثریت شورا باشد و این دموکراسی واقعی است.

آزادی افزود: در این شرایط باز هم مثل گذشته تکرار می کنم که انحلال شورا به نفع شهر است و باید افراد شایسته جایگزین شوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 19 شهریور 1397 ، کد خبر: 976-15914-5 ، www.kermanshah.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
0
تو بعضی از موارد ی سری قانونای مسخره ای وجود داره ک ادم از شنیدنش تعجب میکنه ... دغدغه های امروزه ی شورا شهرهای مختلف زیاده ک وظیفه خودشونو یادشون رفته :/م.ق75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
شورایی که وجودش به درد مردم نخوره چه فایده ای داره؟ همون بهتر که منحل شه
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین