پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۳۱۱
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: عدم حضور برخی مدیران استان کرمانشاه در نشست‌ها نشانگر بی‌اعتنایی آن‌ها به سرنوشت مردم است.
شعار سال: معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: عدم حضور برخی مدیران استان کرمانشاه در نشست‌ها نشانگر بی‌اعتنایی آن‌ها به سرنوشت مردم است.
 مهرداد سالاری امروز سه شنبه در جلسه کارگروه شهری کرمانشاه اظهار داشت: طرح های تفصیلی از اهمیت بسیار زیادی در رقم زدن وضعیت آینده شهرها و رفاه شهروندان برخوردار هستند.
 
معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه در ادامه بیان کرد: اسلام آباد دومین شهر بزرگ استان است که از طرح تفصیلی آن از اهمیت ویژه ای برای مدیریت ارشد استان برخوردار است.

سالاری همچنین گفت: اگر قرار است در تصمیمات مدیریتی به جمع بندی های کمیته کارشناسی بسنده شود، دیگر چه نیازی به برگزاری کارگروه ها با حضور مدیران ارشد بود.  

وی با انتقاد از عدم حضور برخی مدیران در نشست‌ها گفت: متاسفانه از میان ۲۵ مدیر دعوت شده تنها ۱۶ مدیر به این نشست آمده اند و بقیه کارشناسان خود را به این نشست مهم فرستاده اند که قابل قبول نیست.

سالاری اضافه کرد: همچنین شهردار اسلام آباد به عنوان متولی شهر  و شورای شهر اسلام آباد به عنوان یک مجموعه مهم تصمیم گیرنده در این نشست مهم غایب هستند که جای تاسف بسیار دارد و به شخصه از طرف این افراد غایب از شهروندان اسلام آبادی عذرخواهی می کنم.

وی بیان کرد: عدم حضور این مدیران در مسائل مهمی که مربوط به سرنوشت و آینده شهر و شهروندان است قابل پذیرش نیست و نوعی بی اعتنایی آشکار به سرنوشت شهروندان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 22 خرداد 1397، کدخبر: 4319705 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین