پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۷۰۶
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۹
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از دستگیری مدیرکل سابق بنیاد مستضعفان این استان خبر داد.

شعارسال: حاجی رضا شاکرمی با اشاره به اینکه فرد موردنظر تا تیرماه سال جاری مدیرکل بنیاد مستضعفان استان بوده است، اظهار کرد: فرد دستگیرشده با همکاری تعدادی از کارمندان بنیاد، مبالغی را از یکسری خریداران به‌عنوان رشوه در ازای فروش زمین‌های مرغوب با ارزیابی که غیرواقعی بوده است و با اعمال تخفیف قابل‌ملاحظه‌ای دریافت کرده است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات قضایی برای کشف و جمع‌آوری دلایل متهمان آغازشده است، گفت: با تکمیل تحقیقات و جمع‌آوری مستندات این فرد دستگیر شد و در اظهاراتش ضمن اقرار به دریافت مبالغی، از مواردی در رابطه با دیگر متهمان سخن گفته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز افزود: پس از اخذ اظهارات فرد مذکور، دیگر متهم این پرونده نیز جلب شده‌ که در اظهارات خود تناقض‌گویی‌هایی به مواردی در خصوص دریافت مبالغ و نیز اخذ زمین اقرار کرده است.

شاکرمی با برشمردن این نکته که تحقیقات برای تعیین ارزش ریالی اراضی دریافتی در حال انجام است، گفت: دومین متهم این پرونده نیز جلب و در تحقیقات مقدماتی به دریافت وجه نقد و بیش از سه هزار مترمربع زمین زیر قیمت واقعی اقرار کرده و تحقیقات در حال تکمیل است.

وی در ادامه تشریح کرد: برخی از پرداخت‌کنندگان مبالغ نیز شناسایی‌شده‌اند که ضمن تفهیم اتهام، قرار تأمین کیفری متناسب در خصوص آنان صادرشده است.

شاکرمی تأکید کرد: متهمان به دلیل قرار بازداشت موقت و به‌منظور تکمیل تحقیقات در بازداشت هستند و پرونده در حال رسیدگی است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 42شهریور1397 ، کدخبر: 4403920: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین