پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۲۱۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویر ماهواره‌ای جدید از مناطق استراتژیک و حساس در سوریه، رئیس دولت این کشور را به صورت ضمنی تهدید به ترور کرد.این تصاویر که توسط جدیدترین ماهواره جاسوسی رژیم صهیونیستی به نام «اوفِک 11» گرفته شده، محل زندگی اسد، فرودگاه بین‌المللی دمشق‌ و محل استقرار تانک‌های ارتش سوریه را نشان می‌دهد.انتشار این تصاویر هم قدرت‌نمایی اطلاعاتی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و هم تهدید ضمنی علیه دولت سوریه است.

شعارسال: رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویر ماهواره‌ای جدید از مناطق استراتژیک و حساس در سوریه، رئیس دولت این کشور را به صورت ضمنی تهدید به ترور کرد.

 وزارت جنگ رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) به بهانه سی‌اُمین سالگرد ارسال اولین ماهواره خود به فضا، با انتشار تصاویری از کاخ ریاست جمهوری سوریه، «بشار اسد» را تهدید کرد.

این تصاویر که توسط جدیدترین ماهواره جاسوسی رژیم صهیونیستی به نام «اوفِک 11» گرفته شده، محل زندگی اسد، فرودگاه بین‌المللی دمشق‌ و محل استقرار تانک‌های ارتش سوریه را نشان می‌دهد.

وبگاه «تایمز اسرائیل» انتشار این تصاویر را هم قدرت‌نمایی اطلاعاتی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و هم تهدید ضمنی علیه دولت سوریه توصیف کرد.

ماهواره جاسوسی اوفک 11 در تاریخ 13 سپتامبر 2016 با استفاده از موشک‌ ماهواره‌بر «شاویت» به فضا پرتاب شد. البته این ماهواره برای مدت‌ها عملکرد مناسبی نداشت و مهندسان هوافضای رژیم صهیونیستی از همتایان آمریکایی و اروپایی خود برای بهبود کارایی آن کمک گرفتند.

کاخ ریاست جمهوری سوریه

این در حالی است که بامداد یکشنبه منابع محلی از حمله موشکی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین‌المللی دمشق خبر دادند. پدافند هوایی ارتش سوریه نیز در مقابله با این حمله، تمام موشک‌های شلیک را ساقط کرده و این حمله را ناکام گذاشت.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز یک روز بعد از این حمله، با ادعای تداوم اعمال خطوط قرمز برای ایران و حزب‌الله در سوریه، گفت که با عدم اجرای حمله پیش‌دستانه، اشتباه اطلاعاتی-امنیتی در جنگ یوم کیپور را تکرار نخواهند کرد.

مقامات مختلف رژیم صهیونیستی چندی پیش، زمانی که ارتش سوریه بعد از شکست دادن گروه تروریستی داعش، در حال به دست آوردن موفقیت‌های گسترده و پیشروی علیه مواضع معارضان در مناطق جنوبی بود، هشدار داده بودند اگر بشار اسد به ایران اجازه تثبیت حضور خود در سوریه را بدهد، او را ترور خواهند کرد.

فرودگاه دمشق

پایگاه زمینی ارتش سوریه



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 27 شهریور 1397 ، کدخبر:13970626001010 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
ا.ف75
این ها اگر تا الان میخواستن دست به این کار بزنن میزدن! این ها همش برای متشنج کردن اوضاعه! کسایی کع دل می بندن به این خبر ها هیزم اتیش اسرائیلی هارو بیشتر میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
قبلا هم از این تهدادها کرده بودند ولی اینبار یک قدرتنمایی جدی بود.
م.ا75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
خدا کنه این تهدیدات رو برای ما نکنه مردم تحمل جنگ ندارن هرچند درگیری سوریه با اسرائیل به ایران هم فشار میاد
س.ق76
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
هرکی به هرکیه :/ هروقت خواستن تهدید میکنن حمله میکنن تحرم میکنن م.ق75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
اسرائیل تو همه منطقه کار خرابی میکنه خدا لعنت کنه اسرائیلو م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین