پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۹۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۵
وبگاه خبری وابسته به محافل نظامی رژیم صهیونیستی نوشت که وزیر دفاع ایران در سفر خود به دمشق، برای تقویت روابط میان ارتش سوریه و ایران یک پیمان دفاعی دوجانبه به امضاء می رساند.

شعارسال: وبگاه خبری «دبکا فایل» وابسته به محافل اطلاعاتی- نظامی رژیم صهیونیستی روز یکشنبه با انتشار گزارشی نوشت که «امیر حاتمی» وزیر دفاع ایران در رأس یک هیأت بزرگ نظامی برای دیداری دو روزه وارد دمشق، پایتخت سوریه شد و در جریان این سفر یک پیمان دفاعی دوجانبه برای تقویت روابط میان ارتش ایران و سوریه امضا می کند.

امیر حاتمی در اینباره گفت که علت سفر وی به دمشق، تقویت جبهه «مقاومت» ایران و سوریه است.

این وبگاه وابسته به محافل نظامی رژیم صهیونیستی، سفر امیر حاتمی به سوریه را واکنش ایران به دیدار هفته گذشته «جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا از اسرائیل دانست.

بولتون در این سفر خطاب به خبرنگاران مدعی شد که ایران باید نیروهای خود را از سوریه خارج کند؛ اظهاراتی که «سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه در پاسخ به آن اظهار داشت که «مسکو به حضور ایران در سوریه که به درخواست دولت قانونی دمشق انجام شده است، احترام می گذارد».

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 5 شهریور 1397 ، کد خبر: 4385781 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
0
0
ا.ف75
اسراییل به گفته رهبری معظم انقلاب اسلامی واقعا تا 20 سال دیگه هم نباید ببینه! این همه حرص و جوششون برای من خنده داره! پیروزی با ایرانه!
ناشناس
United Arab Emirates
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
0
0
ا.ف75
اسرائیلی ها واقعا موجودات خیلی ترسویی هستن که اعبتار بودن یا نبودنشون به مویی بنده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین