پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۴۱۷
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از جریمه ۳۱ شرکت متخلف حمل و نقل در استان خبر داد.

شعار سال: فریبرز کرمی اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون مواد ۱۱ و ۱۲ از ابتدای سال تا کنون اظهار داشت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ در شش ماه نخست امسال ۱۵ جلسه رسیدگی به تخلفات ۸۱ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا و مسافر تشکیل و اتخاذ تصمیم شد.

وی افزود: از مجموع تصمیمات اتخاذ شده ۸۱ رای شامل ۳۱ مورد جریمه، ۳۵ مورد تبرئه و پنج مورد لغو پروانه و نیز تعطیلی یک شرکت و لغو پروانه تعلیقی آن و صدور ۹ مورد تذکر بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه در مدت مشابه سال قبل نیز هفت جلسه کمیسیون ماده ۱۲ تشکیل و به ۶۱ مورد تخلف شرکت ها و موسسات حمل و نقلی کالا و مسافر رسیدگی و اتخاذ تصمیم شد تصریح کرد: از مجموع تصمیمات صادره ۲۸ مورد تذکر ۱۷ مورد تبرئه ۱۶ مورد جریمه اجرایی شد.

وی همچنین از برگزاری جلسه کمیسیون ماده ۱۱ به منظور صدور، تمدید، تعویض و لغو برگ فعالیت رانندگان حمل و نقل بار و مسافر برون شهری و روستایی، رسیدگی به تخلفات حرفه ای رانندگان بخش عمومی حمل و نقل جاده ای کالا و مسافر خبر داد.

به گفته کرمی در نیمه نخست امسال ۱۲جلسه کمیسیون ماده ۱۱ تشکیل و به تخلفات ۱۲۳ راننده رسیدگی و اتخاذ تصمیم شده است که از مجموع تصمیمات صادره ۷۵ مورد تذکر، هشت مورد برائت و ۴۰ مورد منجر به غیر فعال کردن کارت هوشمند راننده شده است.

وی بیان کرد: سال قبل نیز با تشکیل جلسات این کمیسیون، نه جلسه تشکیل و به تخلفات ۱۱۳ راننده رسیدگی و اتخاذ تصمیم شده که از مجموع آرای صادره ۲۹ مورد تذکر، ۱۶ مورد تبرئه و ۶۰ مورد منجر به غیرفعال کردن کارت هوشمند رانندگان متخلف شد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 27 شهریور 97، کد مطلب: 4406381، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین