پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۵۷۹۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
عسگراولادی گفت: اصلا خوب نیست که در کشورهای چین و هند سفیرمان حضور ندارد، حضور سفیر در سفارتخانه بسیار ضروری است زیرا تحریم‌ها در پیش است و سفیر باید حضور داشته باشد تا بتواند دائما با مقامات رسمی در تماس بوده و اثرات تحریم‌ها را کاهش دهد.

شعارسال:عسگراولادی گفت: اصلا خوب نیست که در کشورهای چین و هند سفیرمان حضور ندارد، حضور سفیر در سفارتخانه بسیار ضروری است زیرا تحریم‌ها در پیش است و سفیر باید حضور داشته باشد تا بتواند دائما با مقامات رسمی در تماس بوده و اثرات تحریم‌ها را کاهش دهد.

اسدالله عسگراولادی، رئیس اتاق بازگانی ایران و چین در رابطه با دلایل و تبعات نبود سفیر ایران در چین و هند بیان داشت: اصلا خوب نیست که در کشورهای چین و هند سفیرمان حضور ندارد، حضور سفیر در سفارتخانه بسیار ضروری است زیرا تحریم‌ها در پیش است و سفیر باید حضور داشته باشد تا بتواند دائما با مقامات رسمی در تماس بوده و اثرات تحریم‌ها را کاهش دهد. واقعا عجیب است در این کشورها سفیر نداریم.

وی افزود: چین از هند هم مهم‌تر است، تا حالا هم دیر شده و انتظار داریم تا نهایتا 15 روز دیگر سفیر چین معرفی شود. نبود سفیر در این سفارتخانه‌ها به دلیل تشریفات سیاسی است که امیدواریم زودتر انجام شود.

رئیس اتاق ایران و چین تأکید کرد: سفیر کره هم انتخاب و تأیید شده است اما او هم هنوز به سفارتخانه نرفته است و قرار است از هفته آینده به کره برود.

وی گفت: دولت هر چه سریعتر اقدام کند،نباید در ماه مهر کشورهای هند و چین بی سفیر بمانند در غیر این صورت تحریم‌های امریکا که شروع می شود صدمه خواهیم خورد.


با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت نود اقتصادی ، تاریخ انتشار31شهریور 97، کد خبر: 2114791، www.90eghtesadi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
ا.ف75
مطمئنا دستی تو کاره ا روابط میون ایران و این کشور هارو خدشه دار کنه تا ایران رو منزوی تر از اینی که هست بکنه
امیرمسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
اصلاح طلبان که اکنون در راس امور قرار گرفتند، برای به شکست کشاندن این کشور چه خیانت ها که نمی کنند. غرب پرست و شرق ستیز، تا به باد دادن کشور، قربت الی الله، الله اکبر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین