پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۰۳۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
رژیم صهیونیستی تنها پس از بازپس گیری بلندی‌های جولان توسط نیرو‌های سوری در ماه جولای ارسال سلاح و پول به این گروه‌ها را متوقف کرد.
شعار سال : میدل ایست مانیتور در گزارشی نوشته است که اسرائیل از سال ۲۰۱۳ به طور مخفیانه حداقل ۱۲ گروه تروریستی مختلف را در سوریه مسلح و تامین مالی کرده است.
 این پایگاه می‎نویسد که رژیم صهیونیستی تنها پس از بازپس گیری بلندی‌های جولان توسط نیرو‌های سوری در ماه جولای ارسال سلاح و پول به این گروه‌ها را متوقف کرد.
هدف اصلی "عملیات همسایگی خوب" رژیم صهیونیستی که توسط مقامات این رژیم رساندن کمک‌های بشردوستانه به مردم سوریه اعلام شد(!) جلوگیری از ادعای بی اساس حضور نیرو‌های وابسته به ایران در نزدیکی مرز‌های فلسطین اشغالی و کمک به گروه‌های تروریستی است.
میدل ایست مانیتور می‎افزاید که ترس رژیم صهیونیستی پس از بازپس گیری حلب در دسامبر ۲۰۱۶ توسط نیرو‌های سوری، با پشتیبانی نیرو‌های روسیه و تحت حمایت مستشاری ایران افزایش یافت.
رژیم صهیونیستی در ماه ژوئن نیز با طرح ادعاهای سابق خود مجددا به جنوب شرقی ابوکمال حمله کرد. رژیم صهیونیستی این خبر را انکار کرد، اما بسیاری در منطقه می‌دانستند که اسرائیل پشت این حمله قرار دارد. به ویژه پس از آن که سخنگوی فرماندهی مرکزی آمریکا نقش این کشور را در این حمله رد کرد و یک مقام آمریکایی به سی.ان.ان گفت که رژیم صهیونیستی آن را انجام داده است.
این پایگاه در بخش دیگری از این مطلب با اشاره به اینکه استراتژی رژیم صهیونیستی نسبت به ایران از سه عامل ناشی می‌شود، می‎نویسد: نخست، به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی از سیاست‌های دولت آمریکا در قبال ایران در منطقه ناراضی است و آن را شکست خورده می‎داند. ترامپ تمایلی به تخصیص منابع در سوریه ندارد و پیشتر اعلام کرده بود به زودی نیرو‌های خود را از این کشور خارج خواهد ساخت.

دو، استراتژی مخالفت با ایران سبب می‌شود تا این رژیم به سایر کشور‌های مخالف  ایران در منطقه به ویژه عربستان و امارات نزدیک شود. این نزدیکی برای صهیونیست‌ها بسیار مهم و به نوعی یارکشی منطقه‌ای است.

سه، استراتژی امنیتی رژیم صهیونیستی عمیقا ریشه در ترس از ایران و گسترش نفوذ ایران دارد. این ترس در اظهارات متوهمانه مقامات رژیم صهیونیستی به صورت نگرانی از "امپراطوری خاورمیانه‌ای ایران" بروز می‌کند.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار:1 مهر 1397، کد خبر:453299،www.mizanonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
کاش تو این رقابت و یارکشی ما یار های بیشتری داشتیم.
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
شرایط بد این روزا مثل اینک فقط برا مردم غیرقابل تحمل و سخته وگرنه بقیه ک دارن سود میبرن و به فکر بیدا کردن منفعت برا خودشونن م.ق75
ناشناس
United Arab Emirates
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
ایزان ثابت کرده با دشمنانش چقدر قاطعه معلومه که اسرائیل از ما میترسه امریکا هم همین وگرنه انقدر زمان وپول وانرزی صرف نمیکرد تا ایران متزلزل کنه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین