پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۱۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۷
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رباط کریم تصریح کرد: سال گذشته 70 هکتار از اراضی کشاورزی رباط کریم زیرکشت زعفران رفت که از یک ماه آینده عملیات برداشت آن آغاز می شود. زعفران با دارابودن صرفه اقتصادی بالا و ایجاد اشتغال برای کشاورزی بسیار مهم است و زعفران رباط کریم در داخل و خارج از کشور صاحب بازار است.

شعارسال: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رباط کریم گفت: 90 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان زیر کشت زعفران رفت.

مهدی صالحی عصر شنبه  افزود: سال گذشته 70 هکتار از اراضی کشاورزی رباط کریم زیرکشت زعفران رفت که از یک ماه آینده عملیات برداشت آن آغاز می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رباط کریم تصریح کرد: زعفران با دارابودن صرفه اقتصادی بالا و ایجاد اشتغال برای کشاورزی بسیار مهم است و زعفران رباط کریم در داخل و خارج از کشور صاحب بازار است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود آب در اراضی کشاورزی نیاز آبی زعفران پائین است و کشت زعفران در شهرستان رباط کریم در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است.

صالحی از کشاورزان خواست با توجه به کمبود آب باید کشت محصولات کم آب همچون زعفران را در اراضی کشاورزی خود گسترش دهند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 31 شهریور 1397 ، کدخبر: 83040215،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
ا.ف75
واقعا در زمینه کشارزی مدت مدیدی رو مسئولین در این حوزه به غفلت گذروندن اما الان در استانه خشکسالی دارن کم و بیش بهتر از قبل کار میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین