پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۵۹۷۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
نابسامانی بازارهای ارز و سکه در حالی ادامه دارد که به نظر می‌رسد بخشی از علاقه مردم به حضور در بازار، مربوط به اخباری است که از بیرون کشور نشأت می‌گیرد.

شعار سال: سه‌شنبه شب، پس از سخنراني رييس‌جمهور امريكا در مجمع عمومي سازمان ملل متحد، با وجود بسته بودن بازارهاي داخلي، برخي سايت‌ها و صرافي‌هاي خارج از كشور، به ويژه در تركيه، شروع به بالا بردن قيمت‌ها كردند. به اين ترتيب، بازارهاي ارز و سكه كه پيش‌تر با تقاضاي قابل‌توجه مواجه بودند، باز هم گرفتار قيمت‌هاي عجيب‌تر شدند.

روز گذشته، حتي پيش از شروع به كار صرافي‌ها و سكه‌فروشان در بازار آزاد، حضور دلالان و مردم در بازار آشكار بود. نااطميناني‌هاي اقتصادي ايجاد شده كه مردم را با وجود جهش قيمت‌ها، به خريد بيشتر ترغيب مي‌كند، گويا با جنگ رواني عده‌اي در خارج از مرزها تكميل شده است.

در اين شرايط كه بالا رفتن قيمت‌ها، به جاي كاهش تقاضا، سمت تقاضا را سنگين‌تر مي‌كند، مديريت بازار توسط بازارساز و مديريت ذهنيت مردم توسط مسوولان سياسي و اقتصادي، فوري و ضروري به نظر مي‌رسد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت برترین ها، تاریخ 5 مهر 97، کد مطلب: 777011:www.bartarinha.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
ا.ف75
بهتره به جای این که دنبال مقصر خارجی بگردیم مقصران داخلی که ارز های کشور رو به حراج گذاشتن مثل معاون اول اقای روحانی رسوا کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین