پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۰۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای بیان خبر داد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان آذربایجان غربی با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی تخصصی موفق شدند یک باند بین المللی قاچاق مواد مخدر با یک تن و هفتاد و پنج کیلوگرم هروئین را که قصد داشتند به اروپا ترانزیت نمایند شناسایی و در حین خروج از کشور در منطقه مرزی بازرگان متلاشی نمایند.

شعارسال:وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای بیان خبر داد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان آذربایجان غربی با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی تخصصی موفق شدند یک باند بین المللی قاچاق مواد مخدر با یک تن و هفتاد و پنج کیلوگرم هروئین را که قصد داشتند به اروپا ترانزیت نمایند شناسایی و در حین خروج از کشور در منطقه مرزی بازرگان متلاشی نمایند.

 در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است:سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان آذربایجان غربی با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی تخصصی موفق شدند یک باند بین المللی قاچاق مواد مخدر با یک تن و هفتاد و پنج کیلوگرم هروئین را که قصد داشتند به اروپا ترانزیت نمایند شناسایی و در حین خروج از کشور در منطقه مرزی بازرگان متلاشی نمایند.

تعدادی از قاچاقچیان این باند بین المللی که مواد مخدر مذکور را به صورت ماهرانه ای در کالاهای صادراتی جاسازی نموده بودند دستگیرشدند. این محموله بزرگترین محموله هروئین کشف شده در سال های اخیر است که ارزش تقریبی آن بیش از چند ده میلیون دلار (حدود 400 میلیارد تومان) برآورد شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار15مهر97، کدخبر: 13970715000984، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
ا.ف75
این محموله ها که کشف میشه من همش این میاد توی ذهنم که احتمال خیلی زیاد 90 درصد رو نمیتونن جلوش رو بگیرن
اینایی که میبینیم فوقش 10 درصد باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین