پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۵۲۹
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد برخی التهابات و نابسامانی در سطح بازار و شرایط حاکم اقتصادی در کشور و استان را یادآور شد و گفت: مهمترین ماموریت نیروی انتظامی در این شرایط برخورد با اخلالگران اقتصادی باشد.استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد و احساس امنیت در این استان در سایه تلاش و همت نیروی مقتدر انتظامی و همراهی و تعامل مثبت پلیس با مردم و سایر نهادهای اجرایی و امنیتی شکل گرفته است.

شعار سال: علی محمد احمدی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: دشمن، امروزه جبهه های جدیدی را برای ایجاد ناامنی در سطح کشور به ویژه در حوزه معیشت و اقتصاد مردم نشانه رفته که ضرورت هوشیاری و برخورد به موقع نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی در این راستا بیش از پیش احساس می شود.

وی با بیان اینکه دولت و مجموعه مدیریت اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با تمام توان برای تامین نیازها و زیرساخت های لازم و همکاری با نیروی انتظامی آماده است، گفت: این استان با وجود بسیاری از کمبودها و امکانات زیرساختی و زیربنایی همواره از استان های امن کشور بوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد و احساس امنیت در این استان در سایه تلاش و همت نیروی مقتدر انتظامی و همراهی و تعامل مثبت پلیس با مردم و سایر نهادهای اجرایی و امنیتی شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: این استان غنی و دارای ظرفیت های بالقوه در بخش های مختلف است اما به لحاظ بسیاری از زیرساخت ها و امکانات زیربنایی همچنان نسبت به سایر استان ها وضعیت نامناسبی دارد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: یکی از سرمایه های ارزشمند و پشتوانه های مهم این نیرو، همراهی ، همدلی و تعامل مثبت مردم، مسئولان و مقامات اجرایی استان و سایر نیروهای امنیتی و اطلاعاتی برای ایجاد نظم و امنیت عمومی است.

سردار مهدی انصاری اظهار داشت: یکی از اولویت های اساسی پلیس کهگیلویه و بویراحمد تاکید بر رویکرد جامعه محوری است و در این راستا از تمامی ظرفیت های موجود برای تحقق این مهم استفاده خواهد کرد.

وی ابراز داشت: یکی از هدف گذاری های اصلی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در انجام مأموریت های پلیسی خود کسب رضایتمندی مردم است.

سردار انصاری گفت: برخورد قاطع با جرایم مشهود و منافی عفت، اخلالگران نظم و امنیت عمومی و مبارزه جدی با قاچاقچیان مواد مخدر از اولویت های مهم نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری است.

سردار انصاری افزود: بیش از پنج تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر از مهرماه سال گذشته تاکنون در استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امسال میزان کشف جرم به نسبت پرونده‌های ارسالی به پلیس فتای این استان 92 درصد بوده است.

در این مراسم از برخی خیران امنیت، همیاران پلیس، خانواده شهدای نیروی انتظامی، جانبازان و بازنشستگان نیروی انتظامی در استان تجلیل شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا تاریخ انتشار 17مهر 97، کدمطلب: 762423، www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین