پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۳۵۲۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد با انتقاد از تغییر مکرر استانداران گفت: این استان با محرومیت‌هایی که دارد محل آزمون و خطای مدیران نیست.

شعارسال: نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد با انتقاد از تغییر مکرر استانداران گفت: این استان با محرومیت‌هایی که دارد محل آزمون و خطای مدیران نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم ‏یعقوبی، امروز در دیدار نمایندگان استان خراسان شمالی، اظهار داشت: مردم با عشق و علاقه فراوان به نمایندگان مجلس رأی داده‌اند و این مسئولیت خطیر را به آنها سپرده‌اند و در این راستان لازم است نمایندگان مجلس شورای اسلامی این مسئولیتی که از مردم به آن‌ها رسیده است را پاس بدارند.

وی افزود: برخی مواقع به ویژه هنگام تصویت لایحه بودجه دولت، به مسائل فرهنگی اعتنایی نمی‌شود و اگر اعتنا می‌شود به آن عمل نمی‌شود، در صورتی که اولویت اول مسائل جامعه مسائل فرهنگی است؛ چرا که نظام ما اسلامی است و نهادینه شدن فرهنگ اسلامی، قبل از هر برنامه‌ای باید مورد نظر باشد.

یعقوبی افزود: نمایندگان مجلس باید بودجه‌های فرهنگی را جدی بگیرند و باید بودجه فرهنگی تعریف درست شود تا کارهایی که ارتباطی به فرهنگ ندارد و حتی هم خوانی با آن ندارد به مسائل فرهنگی گره زده نشود.

وی با بیان اهمیت بودجه های فرهنگی، خاطرنشان کرد: خود فرهنگ شاخص اصلی کشور جمهوری اسلامی است؛ در حالی که کمترین بودجه به این بخش اختصاص داده می‌شود و در اجرای بودجه‌های فرهنگی هم گاهی مواقع نظارت لازم به عمل نمی‌آید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی در بخش دیگر از سخنان خود افزود: استان خراسان شمالی در یک دهه اخیر به آزمایشگاهی برای آزمون و خطای استانداران تبدیل شده است و نسبت ماندگاری استانداران در این استان تقریباً یک سال است که این امر ضربات فراوانی به بخش‌های مختلف این استان وارد کرده و جلوی توسعه و پیشرفت آن را گرفته است و باید هم نمایندگان مجلس و هم دولت در این مورد دقت نظر داشته باشند.

وی همچنین در خصوص پروازهای فرودگاه بین المللی بجنورد از نمایندگان استان خواست پیگیری های لازم برای ادامه روند پروازهای این فرودگاه را انجام دهند تا هم استانی‌ها از این فرصت استفاده لازم را داشته باشند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ،تاریخ انتشار : 25مهر 97، کدمطلب:1855548 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین