پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۴۳۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
حمیدرضا ترقی ، درباره وزرای پیشنهادی دولت، اظهار کرد: انتظار بیشتری از دولت بود که افرادی بسیار قوی و با کارایی بیشتر برای وزراتخانه‌ها معرفی می‌کرد.
شعار سال: معاون بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: معرفی این وزرا توسط دولت در زمان جنگ اقتصادی یعنی دولت دچار قحط‌الرجال شده است.

حمیدرضا ترقی ، درباره وزرای پیشنهادی دولت، اظهار کرد: انتظار بیشتری از دولت بود که افرادی بسیار قوی و با کارایی بیشتر برای وزراتخانه‌ها معرفی می‌کرد.

وی با اعلام اینکه کشور در یک جنگ اقتصادی بسیار شدیدی قرار دارد، افزود: اگر وزیران و مدیران دولتی توانایی کامل برای مدیریت و راهبری در جنگ اقتصادی نداشته باشند و دارای روحیه جهادی و انقلابی نباشد، مشکلات کشور را نمی‌توانند برطرف کنند.

معاون بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه دولت، استراتژی جنگ اقتصادی ندارد، ادامه داد: انتظار به این‌گونه نیست که دولت قحط‌الرجال داشته باشد. وزیری که می‌خواهد در جنگ اقتصادی شرکت کند باید در مقابل ۳۰۰ نظریه‌پرداز آمریکا مقابله قوی داشته باشد.

ترقی با تأکید بر اینکه وزیرانی که معرفی شده‌اند پاسخگوی نیازهای کشور نیستند و باید تیم بسیار قوی‌تری برای وزارتخانه‌ها معرفی می‌شد، گفت: رئیس‌جمهوری اصولاً اهل مشورت با احزاب و گروه‌ها برای معرفی مدیران نیست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی، تاریخ انتشار: 1 آبان 1397، کدخبر: 320036 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
ا.ف75
با توجه به اینکه این نظر از جانب شخصی که هم فکر و هم راستای دولت نیست مطرح شده به نظرم اگر بتوان به دولت کمک کرد در این شرایط بهتر خواهدبود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
وزرای پیشنهادی تا حدودی خوب بودن و در حیطه های مربوطه تخصص کافی رو داشتن
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین