پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۱۲۳
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۸
یک عضو هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید CFT و همچنین دیگر لوایح مرتبط با FATF مغایرتی با سیاست‌های کلی نظام ندارد و پیوستن به آن در جهت منافع ملی کشور است.

شعارسال: یک عضو هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید CFT و همچنین دیگر لوایح مرتبط با FATF مغایرتی با سیاست‌های کلی نظام ندارد و پیوستن به آن در جهت منافع ملی کشور است.

مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  می‌‌افزاید: من موافق لوایح مربوط با FATF هستم و نظرات کارشناسی خود را نیز در جلسات هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته‌ام.

به گفته او بررسی CFT همچنان در دستورکار هیأت عالی نظارت مجمع قرار دارد و روز شنبه آینده جلسه بعدی برگزار خواهد شد.

انصاری تعجیل هیأت عالی نظارت در بررسی لوایح مرتبط با FATF را رد می‌کند و می‌گوید: اتفاقاً هیأت عالی نظارت چون عجله نکردند، نظر هیأت درباره یکی از این لوایح دیرتر از نظر شورای نگهبان اعلام شد که به عقیده من دارای اشکال قانونی است.

او اظهار امیدواری کرد CFT در هیأت عالی نظارت تصویب شود چرا که به اعتقاد انصاری مغایرتی با سیاست‌های کلی ندارد و پیوستن به آن در جهت منافع ملی نیز هست.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 4آبان 97، کدمطلب:83078866،www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین