پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۴۱۷
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
اجرای قانون کلی حفاظت از اطلاعات کاربران در اتحادیه اروپا سبب شده تعداد کاربران فعال ماهانه توئیتر ۹ میلیون نفر کاهش یابد.

شعارسال: توئیتر اعلام کرد تعداد کابران ماهانه این شرکت ۹ میلیون نفر کاهش یافته است.تعداد کاربران ماهانه این شبکه اجتماعی از ۳۳۵ میلیون نفر در سه ماهه سوم ۲۰۱۸ به ۳۲۶ میلیون نفر در حال حاضر رسیده است.

این در حالی است که تعداد کاربران فعال روزانه این شبکه اجتماعی در مقایسه با سال قبل ۹ درصد رشد کرده است. اما تعداد کاربران ماهانه آن به دلیل قانون کلی حفاظت از اطلاعات شخصی افراد، کاهش یافته است.

اجرای قانون GDPR در اتحادیه اروپا سبب شد بسیاری از حساب های کاربری رباتیک حذف شوند. به همین دلیل تعداد کاربران توئیتر کاهش یافته است.

توئیتر اعلام کرده بود اقدامات برای تضمین سلامت این پلتفرم اجتماعی به کاهش تعداد کابران آن منجر شده است. اما طبق آخرین آمار مالی، درآمد توئیتر در سه ماهه سوم ۲۰۱۸ به ۷۵۸ میلیون دلار رسید که نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته ۲۹ درصد کاهش یافته است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت بادیجی، تاریخ انتشار: 5آبان1397 ، کدخبر: - : www.badigi.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین