پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۹۵۸
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
توییتر، شروع به استفاده از یک سیستم گسترده برای رتبه‌بندی توییت‌ها در مکالمات و جستجوهای خود خواهد کرد. این شرکت در آخرین اعلام خود اظهار داشت که آن‌ها با استفاده از این سرویس، پاسخ‌هایی که احتمالا حاوی فحاشی و الفاظ رکیک از سوی کاربران باشد را به‌منظور جلوگیری از سوء استفاده در این سرویس پنهان می‌کند.

شعار سال: توییتر در جستجوها و مکالمات بر اساس زمانی‌که برنامه راه‌اندازی شده است توییت‌ها را رتبه‌بندی می‌کند. این شرکت هرگز در هنگام رتبه‌بندی سیگنال‌های منفی حساب‌های کاربری را در نظر نگرفت.

جک دورسی (Jack Dorsey) مدیر عامل شرکت توییتر می‌گوید: "ما هم‌اکنون در حال پیشرفت هستیم و این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای بررسی انواع مختلفی از سیگنال‌ها در هنگام ارزیابی توییت‌ها در مکالمات و جستجوها است. در واقع ما می‌خواهیم بار این مسئولیت را از دوش افرادی که مورد سوء استفاده یا آزار و اذیت قرار می‌گیرند، برداریم. ”

توییتر در واقع توییت‌های موردنظر را از توییتر حذف نخواهد کرد، اما آن‌ها را به بخش مشاهده پاسخ‌های بیشتر (see more replies) مکالمه منتقل می‌کند، جایی که این کامنت‌ها پشت یک بخش اضافی پنهان شده‌اند.

این کمپانی به سیگنال‌های الگوریتمی تکیه می‌کند و از این طریق می‌تواند برای این شرکت در زمینه کاهش سوء استفاده در پلت‌فرم مزایای متعددی داشته باشد. این الگوریتم بدون توجه به محتوای توییت کار می‌کند و همچنین بدون توجه به زبان توییت نوشته شده در توییتر، این امکان را برای شرکت فراهم می‌کند تا همه تغییرات را در یک زمان انجام دهد.

به نظر می‌رسد، انجام این اقدامات توسط توییتر به منظور مبارزه طولانی‌مدت این شرکت برای جلوگیری از سوء استفاده از حساب‌ها صورت می‌گیرد. این شرکت پیش از این نیز طی دو سال گذشته فعالیت‌های برجسته‌ای را انجام داده است تا خدمات مدنی بیشتری را به کاربران خود ارائه دهد، اما همچنان نسبت به سیاست‌های مبهم این کمپانی نقدهایی وجود دارد.

گفتنی است، توییتر دو ماه پیش برای از پیشنهادات محققان و دانشگاهیان برای کمک به بهبود این پلت‌فرم استفاده کرد و اکنون این تغییرات با به‌کارگیری این به‌روز رسانی برای همه کاربران در سطح جهان انجام می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت badigi ، تاریخ انتشار 28 اردیبهشت 97، کد مطلب: -، www.badigi.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین