پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۶۵۶۵۳
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
مدیرعامل بورس انرژی با بیان اینکه بعد از ارزیابی از بازخورد معامله روز گذشته نفت خام، نسبت به اعلام زمان عرضه بعدی اقدام خواهد شد، گفت: وزارت نفت نظرات اصلاحی را در اطلاعیه بعدی لحاظ می‌کند.
شعارسال: سیدعلی حسینی با اشاره به معامله ۲۸۰ هزار بشکه نفت خام در اولین عرضه در رینگ صادراتی بورس انرژی گفت: برای عرضه بعدی نفت خام، باید منتظر اعلام شرکت ملی نفت باشیم؛ چراکه برنامه‌ریزی در این خصوص به این شکل است که ارزیابی از بازخورد عرضه دیروز صورت گرفته و بر اساس آن تصمیم گرفته می‌شود که آیا عرضه‌های دیگری صورت می‌گیرد و زمان آن چه وقت باید باشد.

مدیرعامل بورس انرژی افزود: به لحاظ قانونی و کارشناسی، عرضه دیروز یک عرضه موفق به شمار می‌رفت؛ چراکه حداقل خرید تعیین شده برای آن، ۳۵ هزار بشکه بوده؛ در حالی که ۲۸۰ هزار بشکه معامله شد و به نظر من عرضه موفقی بود. باید توجه داشت که این اولین باری بود که این عرضه صورت گرفت.

وی تصریح کرد: هر کار نو ملاحظات خاص خود را دارد و شرکت نفت نیز قبول کرده که اگر عرضه‌های نفت خام تداوم داشته باشد، حتما نظرات دست‌اندرکاران و فعالان اقتصادی در اطلاعیه‌های بعدی لحاظ شود.

حسینی در پاسخ به این سوال که دلیل عدم حضور شرکت چندملیتی در عرضه روز گذشته نفت خام چه بوده است، گفت: اطلاعات خریداران محرمانه است؛ ولی موارد مطرح شده در خصوص شرکت چندملیتی به نظر من شایعه است و صحیح نیست و مرجع رسمی هر گونه اظهارنظر راجع به خریداران، شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه(سمات) است.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 7 آبان 1397 ، کدخبر: 4444435 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین