پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۶۵۶۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲
رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس از تخصیص 150 میلیارد تومان به مدارس استان‌های محروم برای تجهیزات دستگاه‌های گرمایشی و سرمایشی خبر داد.

شعارسال: رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس از تخصیص 150 میلیارد تومان به مدارس استان‌های محروم برای تجهیزات دستگاه‌های گرمایشی و سرمایشی خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش ‌و پرورش، مهراله رخشانی‌مهر اظهارداشت: این میزان اعتبار به استان ها ارسال شده و قرار است تا پایان سال 97 حدود 150 میلیارد تومان دیگر نیز بین استان‌های محروم توزیع ‌شود.

وی با اشاره به اهمیت تجهیز مدارس در مناطق محروم کشور توضیح داد: توزیع اعتبارات به سازمان نوسازی مدارس بر اساس یک سری شاخص‌ها است و برای مناطق محروم نیز اعتبار خاصی پیش‌بینی‌ شده است.

رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس بیان داشت : امسال هزار و 710 میلیارد تومان بر اساس این شاخص‌ها در مناطق محروم تخصیص داده شد و محرومیت‌زدایی یکی از موضوعات مهمی است که در توزیع اعتبار به مناطق محروم مدنظر قرار می‌گیرد.

رخشانی مهر یادآورشد: تا پایان سال 97، 10 هزار کلاس درس برای بهره‌برداری تحویل داده می‌شود و در ابتدای مهرماه نیز 8 هزار کلاس درس به آموزش ‌و پرورش تحویل داده شد.

وی افزود: 2 هزار کلاس درس دیگر نیز تا پایان سال برای بهره‌برداری وارد سیستم می‌شود و اگر تخصیص اعتبار خوبی در زمینه بهره‌برداری فضاهای آموزشی داشته باشیم ممکن است این تعداد هزار کلاس درس افزایش یابد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 7آبان 1397 ، کدخبر: 83082799،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
0
اخرشم میخورن مسئولان عزیز و با ژول مدارس مناطق محروم مسافرت میرن


س ی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین