پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۰۹۳
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
پس از بارندگی‌های اخیر، دانش‌آموزان ۲ روستای کیلیملک و چلیساد قلعه سرد دهدز برای تحصیل، روزانه مسیری سخت را طی می‌‌کنند.

شعارسال: پس از بارندگی اخیر و جاری‌شدن سیلاب و انسداد مسیر تردد روستا، دانش‌آموزان دو روستای کلیملک و چلیساد منطقه قلعه سرد بخش دهدز شهرستان ایذه روزانه مسیری سخت را برای تحصیل طی می‌کنند.

پدر یکی از دانش آموزان، اظهار داشت: این مسیر محرومیت را فریاد می‌زند و سال‌هاست که در انتظار پاکسازی پل و‌ یا احداث پلی استاندارد جهت عبور و‌ مرور هستیم. انتظار تغییر نگاه به این روستاها را داشته تا راه ارتباطی خانه تا مدرسه فرزندانمان، ترمیم و اصلاح شود، اما تا‌کنون این مهم محقق نشده است.

مادر یکی از دانش آموزان، اظهار داشت: امروز با کلنگ همراه با فرزندانمان به مدرسه رفتیم تا مسیر گل و لای کانال را برای عبورشان هموار کنیم.

وی افزود: دهدز منطقه محرومی است که همزمان با کرج بخش شد، اما دهدز عاجز از احداث یک‌ پل برای عبور دانش‌آموزان و‌ کرج مرکز استان شده است. این مسیر‌ جان فرزندان‌مان را تهدید می‌کند که مستلزم نگاه مسئولان بالا رتبه شهرستان است.

دهیار روستای کلیملک قلعه سرد دهدز  اظهار داشت: در چندسال گذشته گل و لای پل بتنی را در برگرفته و با توجه به بارندگی‌های اندک انتظار اینگونه بارش‌ها و انسداد مسیر تردد را نداشتیم. بارندگی سبب پوشش پل با گل و‌ لای شده که تردد دانش آموزان را دشوار کرده است.

وی افزود: فردا با کمک دهیاری چلیساد مسیر پل را بازگشایی خواهیم کرد. تاکنون دوبار درباره این مسیر‌ نامه نگاری انجام شده که تاکنون بی نتیجه مانده است. پس از بازگشایی مسیر با بخشداری، اداره آموزش و‌پرورش و‌ مدیرکل امور روستایی مکاتبه خواهیم داشت تا مسیر بصورت اصولی بهسازی شود.

تعداد بازدید : 52

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 27آبان1397 ، کدخبر: 1878049: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین