پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۲۰۹
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
نماینده مردم ریگان، بم، فهرج و نرماشیر در مجلس گفت: شرق استان کرمان جزء محدود مناطقی در کشور است که پرداخت تسهیلات در اجرای سیستم‌های نوین آبیاری هیچ محدودیتی ندارد.

شعار سال: حبیب‌الله نیکزادی‌پناه اظهار داشت: با توجه به بحران خشکسالی در شرق استان کرمان، اجرای سیستم‌های نوین آبیاری در این مناطق در دستور کار کشاورزان قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های ریگان، بم، فهرج و نرماشیر گفت: شرق استان کرمان در کشور جزء محدود مناطقی در کشور است که پرداخت تسهیلات در اجرای سیستم‌های نوین آبیاری هیچ محدودیتی ندارد.

وی در ادامه بیان داشت: شرق استان کرمان در کشور جزء محدود مناطقی در کشور است که پرداخت تسهیلات در اجرای سیستم‌های نوین آبیاری هیچ محدودیتی ندارد.

نماینده مردم شهرستان‌های ریگان، بم، فهرج و نرماشیر با اشاره به اینکه اعتبارات این مناطق سقف ندارد، بیان داشت: با توجه به اینکه در گذشته اعتباراتی در این زمینه اختصاص نیافته است اعتبارات در این مناطق محدودیتی وجود ندارد.

نیکزادی‌پناه بیان داشت: احیای کشاورزی و دامپروری در این مناطق در دستور کار قرار گرفته است که صرفه‌جویی در مصرف آب در کشاورزی در اولویت کاری قرار داردوی عنوان کرد: با رهاسازی و حق‌آبه سد نساء بم به بخش گنبکی قنوات این بخش مجددا احیا و کشاورزی در این بخش دو چندان رونق خواهند گرفت.

نماینده مردم شهرستان‌های ریگان، بم، فهرج و نرماشیر با بیان اینکه با توجه به تک‌محصولی بودن منطقه کشاورزان به کشت محصولات گلخانه‌ای روی آورند، افزود: مجوز ساخت هفت هزار واحد مسکونی به شرق استان به روستاهای این مناطق تخصیص داده شده است.

وی از احداث باند دوم ریگان - نرماشیر و ریگان فهرج، زاهدان در آینده نزدیک در این مناطق خبر داد و اظهار کرد: باند دوم ریگان به نرماشیر در این دو شهرستان در حال ساخت است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 9 آبان 97، کد مطلب: 13970809000534، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین