پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۶۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
معاون بازرسی ونظارت سازمان صنعت،معدن وتجارت در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: موفقیت در برخورد با تخلفات صنفی و پایش هرچه بهتر بازار در گرو همکاری و تماس همشهریان با سامانه 124 است.

شعار سال: معاون بازرسی ونظارت سازمان صنعت،معدن وتجارت در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: موفقیت در برخورد با تخلفات صنفی و پایش هرچه بهتر بازار در گرو همکاری و تماس همشهریان با سامانه 124 است.
ابوالقاسم محمدزاده با اشاره به اینکه سامانه ارتباطی 124 سریع‌ترین پل ارتباطی بین مردم و ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان ها است، تصریح کرد: ستادخبری سازمان آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی تا ساعت 20 شب بوده و بعد از آن نیز سیستم پیامگیر ستادخبری آماده ثبت و ضبط شکایات و گزارشات احتمالی شهروندان است، ضمن آنکه نتایج بررسی شکایات به شاکیان در اولین فرصت اعلام می گردد.
وی افزود :در راستای نظم‌دهی و انسجام‌ بیشتر به فرآیند تنظیم بازار و نظارت گسترده‌تر بر مراکز ذخیره سازی و نگهداری کالا، انبارها، سردخانه‌ها و جایگاه‌های توزیع کالا و عرضه خدمات، بازرسی‌های مستمری توسط اکیپ های بازرسی ونظارت در ادارات صنعت،معدن وتجارت صورت می گیرد.


محمد زاده با اشاره به اینکه در سال گذشته 5279 مورد گزارش مردمی در سامانه 124ستادخبری در سطح استان ثبت گردیده بیان داشتند که همه گزارشات موردرسیدگی قرارگرفت که از این تعداد 2021 مورد تخلف صنفی مشاهده و منجربه تشکیل پرونده گردید وجهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
وی اذعان داشت: شهروندان گرامی می‌توانند هرگونه تخلف مشهود از قبیل گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، عدم عرضه صحیح کالا، احتکار، عدم صدور فاکتور خرید و سایر تخلفات را از طریق تماس با تلفن 124 به ستاد خبری گزارش کرده تا در اسرع زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر، تاریخ 13 مرداد 93، کد مطلب: 175523:www.bsh.mimt.gov.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
منتظم
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
0
0
با سلام کدام 124 والا 124 سیستان و بلوچستان چابهار اصلا زنگ میخوره و کسی جواب نمیده قبلا روی گویا می رفت کاری هم انجام نمیدند آژانسها قیمتها را بالا بردند کی رسیدگی می کنه شرکت گاز تخلف می کنه هر کدوم یک قیمتی میگند گزارش داده شده کی رسیدگی می کنه شرکت گاز شماره تماس داده برای اشتراک یا مسدوده یا کسی جوایب نمیده کدام شکایت و کدام رسیدگی فقط الکی وقت مردم گرفته میشه هر کی هر چی دلش خواست میگیره قانونی نیست فقط اعلام می کنید بگید چیو بگیم به کی بگیم کو رسیدگی کو نظارت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین