شعار سال: معاون بازرسی
ونظارت سازمان صنعت،معدن وتجارت در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: موفقیت در برخورد
با تخلفات صنفی و پایش هرچه بهتر بازار در گرو همکاری و تماس همشهریان با سامانه
124 است.
ابوالقاسم محمدزاده با اشاره به اینکه سامانه ارتباطی 124 سریعترین پل
ارتباطی بین مردم و ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان ها است، تصریح کرد: ستادخبری سازمان
آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی تا ساعت 20 شب بوده و بعد از آن نیز سیستم
پیامگیر ستادخبری آماده ثبت و ضبط شکایات و گزارشات احتمالی شهروندان است، ضمن
آنکه نتایج بررسی شکایات به شاکیان در اولین فرصت اعلام می گردد.
وی افزود :در راستای نظمدهی
و انسجام بیشتر به فرآیند تنظیم بازار و نظارت گستردهتر بر مراکز ذخیره سازی و
نگهداری کالا، انبارها، سردخانهها و جایگاههای توزیع کالا و عرضه خدمات، بازرسیهای
مستمری توسط اکیپ های
بازرسی ونظارت در ادارات صنعت،معدن وتجارت صورت می گیرد.
محمد زاده با اشاره به اینکه در سال گذشته 5279 مورد گزارش مردمی در
سامانه 124ستادخبری در سطح استان ثبت گردیده بیان داشتند که همه گزارشات
موردرسیدگی قرارگرفت که از این تعداد 2021 مورد تخلف صنفی مشاهده و منجربه تشکیل
پرونده گردید وجهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
وی اذعان داشت: شهروندان گرامی میتوانند هرگونه تخلف مشهود از قبیل
گرانفروشی، کمفروشی، تقلب، عدم عرضه صحیح کالا، احتکار، عدم صدور فاکتور خرید و
سایر تخلفات را از طریق تماس با تلفن 124 به ستاد خبری گزارش کرده تا در اسرع زمان
مورد رسیدگی قرار گیرد.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر، تاریخ 13 مرداد 93، کد مطلب: 175523:www.bsh.mimt.gov.ir