پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۳۱۷
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵
کانال تلگرامی دولت بهار نزدیک به محمود احمدی نژاد صبح امروز ادعا کرد که "پرویز کاظمی" وزیر سابق رفاه و تامین اجتماعی به اندرزگاه شماره 4 زندان اوین منتقل شده است.گفتنی است: کاظمی مدتی هم رییس هیت مدیره بانک سرمایه و عضو هیات امنا صندوق ذخیره فرهنگیان بود.

شعارسال: کانال تلگرامی دولت بهار نزدیک به محمود احمدی نژاد صبح امروز ادعا کرد که "پرویز کاظمی" وزیر سابق رفاه و تامین اجتماعی به اندرزگاه شماره 4 زندان اوین منتقل شده است.

این کانال تلگرامی توضیح بیشتری در این رابطه ارائه نکرده اما پیشتر همین کانال تلگرامی از بازداشت او خبر داده بود.

پرویز کاظمی در سال اول دولت محمود احمدی نژاد در سال (در سال‌های ۱۳۸۴–۸۵) بود که به دلیل اختلافات دیدگاهی و مدیریتی با احمدی‌نژاد از وزارت استعفا داد و به عرصه اقتصاد و صنعت بازگشت. وی پیشتر در مصاحبه با سایت دیده بان ایران گفته بود با قاطعیت می‌گویم احمدی نژاد تمام شده است او همچنین گفته بود که در سال ۸۸ قبل از انتخابات نزد علی لاریجانی رفته و در مورد رای آوردن و ادامه ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد هشدار داده است.

گفتنی است: کاظمی مدتی هم رییس هیت مدیره بانک سرمایه و عضو هیات امنا صندوق ذخیره فرهنگیان بود.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی  دیده بان  ایران ، تاریخ انتشار: 20آبان 1397 ، کدخبر:53825 www.didbaniran.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین