پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۴۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
رئیس سازمان صداوسیما در جلسه شورای اجتماعی وزارت کشور گفت: هر اندازه که هویت یک ملت قوی‌تر و مستحکم‌تر باشد، به مراتب تاب‌آوری آن در قبال هجمه‌های فرهنگی بیش‌تر می‌شود
شعارسال:رئیس سازمان صداوسیما در جلسه شورای اجتماعی وزارت کشور گفت: هر اندازه که هویت یک ملت قوی‌تر و مستحکم‌تر باشد، به مراتب تاب‌آوری آن در قبال هجمه‌های فرهنگی بیش‌تر می‌شود.

 عبدالعلی علی‌ عسگری رئیس سازمان صداوسیما در حاشیه صدو هشتمین جلسه شورای اجتماعی کشور با حضور در جمع خبرنگاران گفت: رسانه ملی در ساماندهی موضوعات اجتماعی نقش قابل توجهی داشته که در این جلسه مورد تاکید واقع شد و با توجه به دیدگاه مقام معظم رهبری که تأکید ایشان تمرکز بیشتر بر روی اصلاح شرایط اجتماعی و تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی بوده که از این موضوع از دلایل اصلی برگزاری این جلسه است.

علی عسکری با بیان اینکه سازمان صداوسیما در زمینه موضوعات اجتماعی مطالعات و تحقیقات گسترده ای داشته است، افزود: این موضوعات دستمایه‌ای برنامه سازی های متعدد در سازمان صداوسیما شده است که در زمینه برنامه های سرگرمی، گفت‌و‌گومحور، برنامه های مختلف رسانه ملی را همراه داشته است.

وی ضمن اشاره به حجم انبوه رسانه های بیگانه و تلاش رسانه ملی برای حفظ فرهنگ عمومی جامعه، گفت: در این رابطه بحث های مختلفی مطرح شده و گزارشی توسط وزارت ارشاد و سازمان صداو سیما هم ارائه داده شد که امیدواریم نتایج این جلسات برای ارتقای فعالیت های سازمان صداوسیما مؤثر واقع شود.

علی عسکری در پاسخ به این پرسش که نقش صداوسیما در تغییر روحیه خودباوری در جامعه چگونه است، اظهار کرد: هر اندازه که هویت یک ملت قوی و مستحکم تر باشد به مراتب تاب آوری آن در قبال هجمه های فرهنگی بیشتر می شود و ما برای افزایش هویت ملی و فرهنگ عمومی جامعه گام های مناسبی برداشته ایم که برگزاری این جلسات، مطالعات و هم اندیشی تأثیر به‌سزایی در نوع فعالیت ما در رسانه ملی به همراه دارد.

رئیس رسانه ملی در ادامه بیان کرد: موضوعات اجتماعی تنها به خود این موضوعات باز نمی گردد؛ بلکه نوعی انعکاس موضوعات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و تمامی جنبه های جامعه ما را به دنبال دارد که در مطالعات و تحقیقات صداوسیما تمام روابط علت و معلولی پدیده های اجتماعی پیگیری می شود که این موضوعات دستمایه ای برای برنامه سازی های عمیق و هنرمندانه در این حوزه است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار20 آبان 97، کد خبر: 13970820000594، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
0
0
م.آ75
اگر دوستان واقعا به دنبال کاهش آسیب های اجتماعی بودن راهکار هایی برای رفع مشکلات ارائه میدادن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین