پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۶۸۸
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
سه سال قبل مسئولان استانداری سیستان وبلوچستان و شهرداری زاهدان وعده ساخت یک المان را به مردم استان دادند اما هنوز از عهده ساخت و جانمایی یک المان برنیامده اند!.

شعارسال: 21 تیرماه سال 1394، اولین مرتبه ای بود که خبر ساخت المان شهدای زن سیستان وبلوچستان رسانه ای شد اما هیچ کس نمی دانست که قرار است این پروژه 3 سال در کشوی وعده های توخالی مدیران خاک بخورد.

مدیران وقت دفتر بانوان و خانواده استانداری و شهرداری زاهدان وعده دادند تا به زودی این المان طراحی و نصب شود اما عمر مسئولیتی شان پایان یافت و این پروژه نافرجام ماند تا اینکه مدیرکل بانوان و خانواده تازه منصوب شده استاندار سیستان وبلوچستان خبر از احیای این طرح داد.

دیری نپائید که فریبا نظری؛ مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده خود را به زاهدان رساند و در مردادماه گذشته پس از 3 سال کش و قوس فقط ماکت این المان را رونمایی کرد و این ماکت هم از ساعتی بعد گرفتار بیخیالی مسئولان امر شد و تا روزها در حالتی بسیار زشت و بدون جانمایی و تزئین مناسب در یکی از میدان های زاهدان خاک خورد و در نهایت این ماکت هم به پستوی انبار منتقل و از دیده ها پنهان شد.

در همان روز رونمایی از ماکت بود که فاطمه فاضلی؛ مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری سیستان وبلوچستان در مصاحبه با رسانه ها اعلام کرده بود که 15 روز پس از رونمایی این ماکت، المان اصلی ساخته و در همین مکان به طور دائم نصب می شود.

حال روزشمار وعده توخالی مسئولان برای مردم و لااقل جامعه زنان استان به شماره افتاده و این سئوال مطرح می شود که 21 مرداد ماه 97 وعده 15روزه برای نصب این المان دادید و آیا هنوز 15 روز شما به اتمام نرسیده؟!

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت عصرهامون ، تاریخ انتشار: 20آبان1397 ، کدخبر: 105909: www.asrehamoon.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین