پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۷۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
استاندار اردبیل با اشاره به توافق با جمهوری آذربایجان برای اتصال خط آهن استان به این جمهوری از طریق شهرستان پارس آباد گفت: بر اساس این توافق، خط آهن این کشور به طول 14 کیلومتر تا پارس آباد اجرایی می شود.

شعارسال: اکبر بهنام جو دیروز در جریان بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان خلخال اظهار داشت: طرح کمربندی خلخال، مسیر کلور_ درام،جاده خلخال اسالم، جاده پونل ، جاده شال_ ماجولان به سمت ماسوله در این شهرستان انجام می شود به زودی شاهد خروج خلخال از بن بست ارتباطی خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه جاده کلور_ درام بدون گردنه پر پیچ و خم و بدون تونل است افزود: همه راه هایی که به استان منتهی می شود دارای گردنه و تونل هستند و مسافران در فصل زمستان با مشکلات عدیده ای مواجه می شوند در حالی که این مسیر کوچکترین مشکل برف گیری و مسدود شدن در زمستان را نخواهد داشت.

وی همچنین این مسیر را جز مسیرهایی دانست به لحاظ قرار گرفتن در کنار رودخانه در فصول مختلف سال جذابیت خاص داشته و برای مسافران تازگی خواهد داشت.

بهنام جو از تکمیل ۲۸ کیلومتر این جاده در سال آینده خبر داد و افزود: پیمانکار این قطعه تلاش مضاعف می کند تا زیرسازی ۲۸ کیلومتر از سه راه جعفرآباد تا روستای درفت تکمیل و عملیات اسفالت ریزی انجام شود.

استاندار اردبیل افزود: در این مسیر پنج دستگاه پل پیش بینی شده بود که سه دستگاه تکمیل شده و دو دستگاه دیگر در حال احداث می باشد.

استاندار اردبیل همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جاده شال_ ماسوله نیز ۳۵ کیلومتر در حوزه استحفاظی اردبیل قرار گرفته که ۲۸ کیلومتر آسفالت، ۷ کیلومتر زیرسازی انجام شده که بعد از عید نوروز کلا سهم استان اردبیل تکمیل می شود.

وی ادامه داد: ۱۶ کیلومتر نیز توسط راه و شهرسازی استان گیلان ساخته می شود که دو شهر گردشگری ماسوله به خلخال را به هم متصل می کند.

اکبر بهنام جو در مورد سایر پروژه های در حال پیگیری در مسیرهای اردبیل مشکین، خروجی های شهر اردبیل را یاداور شد و اظهار داشت: استان اردبیل 130 کیلومتر بزرگراه دارد اما برای ایجاد سالانه 30 کیلومتر بزرگراه برنامه ریزی شده است.

وی افزود: وجود راه های ارتباطی مناسب ، ایمن و استاندارد از نیازهای مهم زیرساختی منطقه بوده و براین اساس ارتقای راه های موجود و احداث سالانه دست کم 30 کیلومتر بزرگراه در استان ضروری است.

استاندار اردبیل با اشاره به توافق با جمهوری آذربایجان برای اتصال خط آهن استان به این جمهوری از طریق شهرستان پارس آباد گفت: بر اساس این توافق، خط آهن این کشور به طول 14 کیلومتر تا پارس آباد اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه با گشایش ردیف های اعتباری جدید عملیات اجرایی راه آهن شتاب گرفته است افزود: اردبیل به عنوان تنها استان کشور، امسال علاوه بر اعتبار ملی از هفت هزارو 500 میلیارد ریال فاینانس داخلی برای اجرای پروژه راه آهن بهره مند شده است.

اکبر بهنام جو در سفر یک روزه خود به شهرستان خلخال از پروژه های کمربندی شهر ، تصفیه خانه آب شرب ، راه اصلی خلخال به اسالم ، راه توریستی خلخال به ماسوله در استان گیلان و راه اصلی خلخال ، درام به منجیل بازدید و با مدیران کل دستگاه های متولی به بررسی رفع موانع این پروژه ها پرداخت.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت سبلان ما، تاریخ انتشار: 19آبان1397 ، کدخبر: 78855: www.sabalaneh.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
2
0
راه اهن هم مثل منطقه ازاد شدن ب جایی نخواهد رسید ...خواهید دید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین