پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۳۴۵
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر محمد توکلی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست مركز حراست وزارت بهداشت منصوب کرد.

شعار سال: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر محمد توکلی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست مركز حراست وزارت بهداشت منصوب کرد.

تن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمد توکلی

مشاور محترم و مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

با توجه به تجربه و تعهد جناب عالي به موجب اين ابلاغ و با حفظ سمت به عنوان سرپرست مركز حراست منصوب مي شويد.

نقش حراست در اجراي مأموريت هاي محوله منطبق بر وظايف چهارگانه در حوزه هاي حفاظت پرسنلي، اسناد، فيزيكي و فن آوري اطلاعات در جهت صيانت از دست آوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و تحقق اهداف و رسالت هاي وزارت متبوع بسيار ارزنده خواهد بود.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

وزیر بهداشت، همچنین در پیامی از خدمات سید رضا سیدعلی خانی در مدت تصدي مسئوليت ریاست مرکز حراست وزارت بهداشت قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای سیدرضا سیدعلی خانی

خدمت گزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزيده خویش عطا می فرماید. لذا بدين وسيله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدي مسئوليت ریاست مرکز حراست صمیمانه تشکر و قدردانی مي نمایم.

اميد است همواره به عنوان يكي از نيروهاي ارزشمند در نظام سلامت موفق و پيروز باشيد.

* بده بستان وزارتین بهداشت و صمت:

با توافق دو وزارتخانه، مدیر حراست وزارت بهداشت به وزارت صمت رفت!

تنها ساعاتی پس از انتشار خبر تغییر در حراست وزارت بهداشت و انتخاب سرپرست برای آن، رییس سابق حراست وزارت بهداشت به سمت حراست وزارت صمت منصوب گردید!

طی حکم رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت، سید رضا سیدعلیخانی به سمت رییس کل مرکز حراست وزارت صمت منصوب شد.

شایان ذکر است وی سال گذشته نیز به مدت شش ماه به سمت سرپرست حراست دانشگاه آزاد اسلامی منصوب گردیده بود!

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی دولت، تاریخ انتشار 22 آبان 97، کد مطلب: 314819،www.dolat.ir

منابع دیگر: کانال خبری پزشکان


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین