پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۵۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۴
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: فدراسیون و هیات های پزشکی ورزشی استانها، پشتیبان ورزش و سلامت ورزشکاران است و تلاش می شود تا فعالان در این عرصه در صورت آسیب دیدگی دغدغه دریافت خدمات پزشکی نداشته باشند.

شعارسال: رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: فدراسیون و هیات های پزشکی ورزشی استانها، پشتیبان ورزش و سلامت ورزشکاران است و تلاش می شود تا فعالان در این عرصه در صورت آسیب دیدگی دغدغه دریافت خدمات پزشکی نداشته باشند.

دکتر غلامرضا نوروزی، روز پنجشنبه در مجمع عمومی سالانه هیات پزشکی ورزشی استان زنجان که با حضور مدیرکل و معاون ورزشی ورزش و جوانان و اعضای مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد افزود: فدراسیون تلاش دارد تا ارایه خدمات پزشکی ورزشی به ورزشکاران، به صورت کیفی و در حد مطلوب باشد.

وی با اشاره به اینکه بیمه ورزشی باید گسترش یابد، اظهار داشت: این کار نیازمند استفاده از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل ها برای تحت پوشش قرار دادن ورزشکاران است و به حتم هیات های پزشکی ورزشی به این مهم توجه ویژه ای داشته و خواهند داشت.

نوروزی افزود: درست است که فدراسیون مدال بگیری نیستیم اما در کسب موفقیت و نتایج مطلوب ملی پوشان کشورمان در میادین ورزشی برون مرزی، نقشی موثر و بی بدیل داریم و این بسیار ارزشمند است.

وی به برگزاری مسابقات استعدادهای برتر ورزشی اشاره کرد و اظهار داشت: فدراسیون و هیات های پزشکی ورزشی، این رقابت ها را پوشش مناسب خواهند داد تا ورزشکاران بدون هیچ دغدغه ای و با سلامت کامل در میدان مسابقات حضور یابند.

نوروزی با بیان اینکه سیاست فدراسیون پزشکی ورزشی بر اصل تمرکز زدایی و تقویت استان ها استوار است افزود: فدراسیون در جهت تقویت و حمایت از هیاتهای پزشکی ورزشی تلاش وافر دارد تا هیاتها بدون اتکا به این فدراسیون بتوانند در ابعاد مختلف اعم از آموزش و درمان، خدمات لازم را به فعالان عرصه ورزش ارایه دهند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید براینکه هیاتهای استانی باید به شهرستانها که در اصل بازوی توانمند هیات استان و فدراسیون هستند توجه بیشتر و بهتری داشته باشند گفت: فعالیت ها و عملکرد هیات پزشکی ورزشی استان زنجان در طی سه سال اخیر، خوب و مناسب بود که امید می رود این روند با توان بیشتری ادامه یابد.

نوروزی، افزود: بر اساس گزارش های ارایه شده و ارزیابی های صورت گرفته، می توان گفت هیات پزشکی ورزشی زنجان متحول شده و این نشان از تعامل خوب و سازنده، کار و تلاش مضاعف است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: قرار گرفتن ورزشکاران زیر پوشش بیمه ورزشی امری مهم و ضروری است و باید فعالا در عرصه ورزش نسبت به بیمه ورزشی توجه جدی تری داشته باشند تا در صورت نیاز بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند.

علی خلیلی با بیان اینکه تعداد افراد تحت پوش بیمه ورزشی باید افزایش یابد و این نیازمند توجه هیات های استان و شهرستان است، افزود: هرچند در این راستا تلاش می شود اما این کافی نیست و باید در جهت ارایه آموزش و بیمه به سمت باشگاه ها و ورزشکاران رفت.

وی از فعالیت و عملکرد هیات پزشکی ورزشی زنجان ابراز رضایت کرد و ادامه داد: این اداره کل آماده همکاری و تعامل بیشتر با هیات پزشکی ورزشی استان زنجان می باشد و در حمایت از این هیات از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد.

وی اظهار داشت: آموزش ورزشکاران با اصول و قواعد ورزش، بسیار مهم است تا میزان آسیب دیدگی های ناشی از ورزش به حداقل برسد.

خلیلی با بیان اینکه زنجان جزو استانهای قهرمان خیز است و ورزشکاران توانمند و شایسته ای در تیم های ملی دارد که باید تحت حمایت هیات پزشکی قرار بگیرند و آموزش های لازم را برای انجام ورزش بدون دغدغه، فرا بگیرند.

وی اظهار کرد: آموزش های ارایه شده از سوی هیات پزشکی ورزشی، می تواند آسیب ها را به حداقل رسانده و در خصوص تغذیه و چگونگی آماده سازی ورزشکاران برای حضور در مسابقات، برنامه های کاملا علمی ارایه دهد.

در پایان مجمع، هیات پزشکی ورزشی استان زنجان به پاس قدردانی از تلاش ها، به دست رئیس فدراسیون، لوح تقدیری به علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اهدا کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات،برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار : 24آبان 97 ، کد خبر: 83100701،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
0
0
ع.ق74
یکی از مواردپشتیبانی تلاش برای کار اصولی و تجهیز پزشکی در حین تمرینات برای ورزشکاراس که ایشالا با ارسال نتخصصین حرفه به مکانهای ورزشی گسترش پیدا کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین