پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۸۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷
طی هفت ماهه سال‌جاری 10 میلیون و 450 هزار تن کالای اساسی به ارزش 5 میلیارد و 343 میلیون دلار وارد کشور شده است. ذرت، برنج، دانه‌های روغنی، دارو، روغن‌های خوراکی، گوشت قرمز، کنجاله سویا، جو، کود، قند و شکر و گندم ازجمله کالاهای اساسی هستند که طی هفت ماهه سال‌جاری وارد کشور شده‌اند
شعارسال:بر اساس اعلام گمرک، در هفت ماهه سال‌جاری ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تن کالای اساسی به ارزش ۵ میلیارد و ۳۴۳ میلیون دلار وارد کشور شده است.

طی هفت ماهه سال‌جاری 10 میلیون و 450 هزار تن کالای اساسی به ارزش 5 میلیارد و 343 میلیون دلار وارد کشور شده است. ذرت، برنج، دانه‌های روغنی، دارو، روغن‌های خوراکی، گوشت قرمز، کنجاله سویا، جو، کود، قند و شکر و گندم ازجمله کالاهای اساسی هستند که طی هفت ماهه سال‌جاری وارد کشور شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی گمرک ایران ؛ ذرت درصدر کالاهای اساسی وارد شده قرار دارد که به میزان 4 میلیون و 766 هزار تن به ارزش یک میلیارد و 118 میلیون دلار وارد شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد افزایش داشته است.

دانه‌های روغنی با حجم یک میلیون و 788 هزار تن و به ارزش 924 میلیون دلار وارد کشور شده است و از نظر ارزشی 22 درصد افزایش داشته است.

در گزارش گمرک آمده است ؛ روزانه بیش از 4 هزار اظهار در گمرکات صورت می گیرد و فقط توقف 2 درصد از کالاها در گمرک بیش از معمول است و 90 درصد کالاهایی که وارد گمرک می شوند در کمتر از سه روز ترخیص می شوند.

همچنین خدمات شبانه روزی و 24 ساعته گمرک در شرایط ویژه اقتصادی به کالاهای اساسی در گمرکات مهم کشور صورت می گیرد و روند ترخیص این کالاها به صورت لحظه ای به کمک سامانه جامع گمرکی در مرکز پایش دفتر واردات گمرک رصد می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار26آبان 97، کدخبر: 1877590،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
0
0
س.ح75
اخه دیگه این چیزیه که این رو هم وارد مبکنید
یعنی کشاورزان خودمون توانایی تولیدش رو ندارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین