پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۹۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
تف‌کاری به جای بازسازی با هزینه‌ی ۱۵ میلیارد تومان از بودجه‌ی عمومی. نمونه‌ی آشکاری که دولت‌ها چگونه همیشه، همیشه و در همه جا منابع عمومی را برای شو و نمایش، هدر می‌دهند.
شعارسال : مسئولان ورزشی کشور تجهیز و رفع مشکلات ورزشگاه آزادی را برای میزبانی آبرومند از فینال لیگ قهرمانان آسیا در دستور کار قرار دادند و عملیات اجرایی آن کلید خورده است.
این طرح تا 15 آبان ماه به پایان رسید و ایراداتی که ای اف سی از ورزشگاه پیر تهران گرفته برطرف شود، مبلغی در حدود 15 میلیارد تومان هزینه لازم داشت که حالا وزیر ورزش مسائل مالی اش را برطرف کرده است.
بر اساس اعلام نیکوخصال مدیر ورزشگاه آزادی با مساعدت مسعود سلطانی فر وزیر ورزش مبلغی بالغ بر 15 میلیارد تومان و شاید بیشتر تامین اعتبار شده و مشکلی از نظر مالی برای برطرف کردن ایرادهای آزادی وجود ندارد.

تف‌کاری به جای بازسازی با هزینه‌ی ۱۵ میلیارد تومان از بودجه‌ی عمومی. نمونه‌ی آشکاری که دولت‌ها چگونه همیشه، همیشه و در همه جا منابع عمومی را برای شو و نمایش، هدر می‌دهند.ا


تعداد بازدید : 8

شعار سال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
س.ح75
بخدا 15 میلیارد پول زیلدی نیست به فکر بقیه ورزشگاه ها هم باشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین