پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 30
کد خبر: ۱۷۰۰۵
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۱
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در فروردین سال 95 صادرات نزدیک به یک میلیارد دلار بیش از واردات به کشور بود.

شعارسال: محمدرضا نعمت‌زاده در مراسم تقدیر از رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم امسال بتوانیم شاهد رشد صادرات غیرنفتی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشیم.

وی افزود: طبقات تعرفه‌ای را از 14 طبقه به 10 طبقه و امسال به 8 طبقه رسانده‌ایم که این موضوع با جلسات فشرده با دستگاه‌ها محقق شد.

نعمت‌زاده گفت: همراهی و همکاری مناسبی میان این وزارتخانه و کمیسیون‌های تخصصی مجلس به‌ویژه کمیسیون اقتصادی بود که این موضوع باعث تسریع در امور مربوط به بخش صنعت، معدن و تجارت شد.

وی ادامه داد: امیدوارم در مجلس دهم نیز همکاری و همراهی مناسبی میان وزارت صنعت، معدن و تجارت و مجلس شورای اسلامی صورت گیرد تا بتوانیم سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنیم.

همچنین در این دیدار رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، ضمن تقدیر از تلاش‌های مؤثر و شبانه‌روزی وزیر صنعت، معدن و تجارت در راستای ارتقای تولید و تجارت کشور اظهار کرد: شاهد همکاری‌های مناسبی میان کمیسیون و وزارتخانه و سازمان‌های تابعه در طول سه سال گذشته بودیم.

ارسلان فتحی‌پور گفت: اقدامات، برنامه‌ها و سیاست‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت قطعاً در آینده نزدیک به ثمر خواهد نشست و نشان خواهد داد که ایشان چگونه سبب تقویت و ارتقای تولید داخلی کشور شده است.

وی به برخی از اقدامات نعمت‌زاده در طول سه سال گذشته اشاره کرد و افزود: کاهش طبقات تعرفه‌ای، تکمیل زنجیره تولید، جلوگیری از خام‌فروشی، تقویت تشکل‌ها، اصناف و بخش خصوصی و واگذاری امور به آنان از جمله این اقدامات بوده است.

در این جلسه همچنین چند تن از نمایندگان کمیسیون اقتصادی دولت نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

در پایان این مراسم لوح تقدیری از سوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به وزیر صنعت، معدن و تجارت اهدا و محمدرضا نعمت‌زاده نیز با اهدا لوح تقدیر از زحمات اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس تقدیر کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار خبر 21 اردیبهشت 1395، کدمطلب: 103641 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین