پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۷۰۶۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
رئیس کل بانک مرکزی از پیش‌بینی بازار سکه و ارز خودداری کرد و گفت: همه هدف ما این است که بازار ارز آرام شود.
شعارسال: عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی ظهر امروز ( چهارشنبه 30 آبان ماه) در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما از بازار سکه و ارز چیست، گفت: همه هدف ما این است که بازار ارز آرام شود.

وی ادامه داد: من پیش بینی کننده نیستم، آینده را بازار تعیین می‌کند. سکه و ارز محصول خوبی برای سرمایه گذاری نیست و درصد خطای آن بسیار است.

همتی بیان کرد: فشارهای دشمن نتوانست در بازار ارز موثر شود و ما این افتخار را داریم که توانستیم این موضوع را در کشور کنترل کنیم.

رئیس کل بانک مرکزی درخصوص نابسامانی‌های بازار اسکناس گفت: بازار اسکناس، بازار غیرمتشکلی است و در خیابان و کوچه پس کوچه‌ها شکل می گیرد. به هر حال نیاز داریم که بازار متشکلی داشته باشیم.

وی افزود: باید برای کسانی که می خواهند ارز خود را عرضه کنند، فرصتی ایجاد شود تا از طریق صرافی‌ها اسکناس خود را به صورت حواله‌ای در بازار مشارکت بدهند. این در حقیقت پلت فرمی می‌شود تا بعدها سامانه «نیما» از آن استفاده کند. هدف ما این است که بازار اسکناس ارزی متشکل شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 30 آبان 1397 ، کدخبر: 6737805 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
0
0
ع.ق74
خوبه که گفتین هدفتون آروم کردن بازاره وگرنه آدم فکر دیگه ای میکرد!
ما منتظر اثرات مصاحبه های شما در عمل میمونیم و قضاوت میکنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین