پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۱۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
نایب رئیس تکواندوی بانوان پخش سرود شاهنشاهی به جای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان تکواندو (پومسه) را اشتباه کمیته برگزاری مسابقات اعلام کرد.

شعار سال: زهرا سروی در مورد حواشی به وجود آمده در رقابت‌های قهرمانی جهان پومسه برای تیم ملی بانوان در هنگام پخش سرود ملی ایران توضیح داد: در همه اعزام‌ها روال کار به گونه‌ای است که سرپرست هر کشور پرچم و سرود ملی تیم ملی کشورش را در قالب سی‌دی یا فلش به کمیته برگزاری مسابقات تحویل می‌دهد، سرپرست ما نیز طبق معمول همه اعزام‌ها این کار را انجام داده بود اما ما نمی‌دانیم چطور شد که پرچم کشور ما برافراشته شد اما آن اتفاق درمورد سرود ملی رخ داد.

نایب رئیس تکواندوی بانوان افزود: البته وقتی سرپرست ما کار خود را به درستی انجام داده بود، مسلما این اشتباه از سوی کمیته برگزاری مسابقات رخ داد که اشتباهی فردی است. البته مسئولان مسابقات همانجا سریعا از تیم ما عذرخواهی کردند ولی فدراسیون تکواندوی ایران نامه اعتراض خود را به فدراسیون جهانی ارسال کرد تا با پیگیری این موضوع شاهد تکرار آن نباشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیده بان ایران، تاریخ انتشار 30 آبان 97، کد مطلب: 54522، www.didbaniran.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
0
0
س.ح75
یا خدا اینا دیگه کین
سرود ملی اشتباه اخه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین