پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۴۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
صادق چهرقانی، خبرنگار، در یادداشتی تلگرامی درباره‌ی یک نشانه‌ی انتخابات ۱۴۰۰ از هم‌اکنون، نوشت: در سفری به شهرستان کمیجان «که دارای روستاهای فراوان در اطراف خود می‌باشد»، متوجه مغازه‌ای شدم که من را یاد ستادهای انتخاباتی می‌انداخت؛ و روی آن هم نوشته شده بود، نمایندگی آستان قدس رضوی!

شعار سال: صادق چهرقانی، خبرنگار، در یادداشتی تلگرامی درباره‌ی یک نشانه‌ی انتخابات ۱۴۰۰ از هم‌اکنون، نوشت:

در سفری به شهرستان کمیجان «که دارای روستاهای فراوان در اطراف خود می‌باشد»، متوجه مغازه‌ای شدم که من را یاد ستادهای انتخاباتی می‌انداخت؛ و روی آن هم نوشته شده بود، نمایندگی آستان قدس رضوی!

پرس و جو کردم و متوجه شدم مردم را در مرحله اول ثبت نام و در مرحله بعد به سفر مشهد می‌فرستند. بازهم پرس و جو کردم و متوجه شدم، ایجاد نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرهای بزرگ و کوچک مختلف ایران، شدت گرفته است.

اینکه چرا اصولگرایان نام مقدس امام رضا«ع» را ابزاری برای مقاصد سیاسی خود و پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴٠٠ «ترجیحا سیدابراهیم رئیسی و اگر نشد، فرد دیگری از اصولگرایان» کرده‌اند، شائبه‌ای است که به وجود آمده و باید به آن پاسخ دهند، و الا چه ضرورتی دارد شهرستانی مثل کمیجان، نمایندگی آستان قدس رضوی داشته باشد؟!

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری انصاف نیوز تاریخ انتشار 1 آذر 97، کدخبر: 146081، www.ensafnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
0
0
م.آ75
خوب طبیعتا وجو یک مغازه مبنی برشروع کارهای اصولگریان نیست به نظرم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین